Alla inlägg den 14 februari 2007

Av K. - 14 februari 2007 15:54

Helskotta vad jag fryser! Jag har på mig ett par strumpor, raggsockar, tjocka inneskor med päls, byxor, t-shirt, tjock tröja och en stickad tröja ovanpå och en halsduk, och jag fryser fortfarande. Letade efter ett par bra vantar, men jag har bara mina tumvantar och det funkar inte att skriva med dom! Funderar på att ta mig ett bad och försöka få upp min temperatur lite. Lite tända ljus också kanske? (I och för sig gjorde jag lite hemmagjord milkshake när jag kom hem, kan vara en liten anledning till värför jag fryser så mycket?)

Ska försöka sätta mig och göra lite rättskunskap, har ju prov igen på måndag! Måste göra matte också, shit vad jobbigt det var nu i matten. Jag gör typ 4 tal på en lektion, det går så fruktansvärt långsamt att det känns som om jag hamnar längre och längre bak! Men jag förstår verkligen inte det som jag räknar nu! Men förhoppningsvis slår det mig sen hur logiskt allt är så gör jag hela boken på en vecka! (Önsketänkande)

Iallafall, happy freakin' valentines!

Av K. - 14 februari 2007 08:43

Det är så dom kallar dagen idag. Ska inte firas för min del, eller, herr Wall ville väldigt gärna ses idag, så han var välkommen hem till mig. Får se hur det går...

Då blir det nog utgång i helgen iallafall, fast jag inte planerat det. Challe ville gärna att vi skulle ut på lördag, och så blev det! Först blir det bio på fredag med jobbet, så vill dom dra ut därefter, men jag lägger nog dom pengarna på lördag istället, är ju fattig student numer! Fast jag fick en väldigt fin lön denna månaden! I like!

Men jag hade tänkt försöka spara de mesta av mina pengar nu, vill åka till Afrika som volontär på ett barnhem. Hoppas att det går vägen bara. Så då kanske det blir Ghana i ett halvår för mig inom snar framtid?

Du må vara min drog och väldigt giftig, men jag tycker om att bli hög.

Ovido - Quiz & Flashcards