Alla inlägg den 21 februari 2007

Av K. - 21 februari 2007 17:21

Det är vad det är! Och fryser gör jag så jag inte tror att jag någonsinn kommer att tina igen! VÄRM MIG!Ska sätta mig och gå igenom Rättskunskapen nu tänkte jag. Se till att jag blir färdig med den någongång! Hade sista lektionen idag, har bara inlämningsuppgift kvar! Sköööönt!Så nu är jag helt ledig på måndagar, förutom de gånger jag har tenta, 7.50 på morgonarna. Underbart!Nä, äta mat och ta mig en kopp varm choklad först, ja tack!

Av K. - 21 februari 2007 11:44

Min mamma ringde mig mitt under min mattelektion, "Jag har hittat cykeln!" Yeha! Genast blev man på bättre humör! Någon hade tagit cykeln och cyklat till grannbyn med den. Varsågod...! Sitter just nu och har lunchrast, och pratar med Gos om Vallåsen och Alperna. Vi sa att vi kunde åka till Alperna tillsammans med några vänner och swischa i backarna! Det hade varit super roligt! Har bara åkt skidor en gång, men oj vad roligt det var! Så vi får se, det kanske blir en vecka i Alperna snart? Någon som vill följa med?

Av K. - 21 februari 2007 08:46

Ursch! Snö igen! Mina tår håller på att frysa till is! Funderar på att sätta mina vantar på dom! Har tagit mig en kopp kaffe, men känner inte att det har runnit igenom kroppen! Burrrrr!Men jag får hoppas att jag blir lite varmare efter jag tränat. Ska först bara gå i skolan i några timmar! Känner mig väldigt flitig! Kände imorse att jag inte ville åka och träna, men jag bråkade lite med mig själv och sa "Skärp dig, att det är snö ute betyder inte att du slipper träna!". Så höll jag på hela gårdagen och även imorse, men jo, jag tryckte ner mina träningskläder, men i all hast glömde jag schampoo och tvål, så jag får springa bort och handla det innan jag går och tränar. Blir mycket bra! Nä, om man ska ta sig en kopp kaffe till?

Ovido - Quiz & Flashcards