Alla inlägg den 20 februari 2007

Av K. - 20 februari 2007 21:18

Ibland tycker jag bara du är så otroligt jävla onödig! Tror du att detta gör mig motiverad? Jag försökte vara en bra vän, men vad gör du tillbaka? Du säger bara såna onödiga saker som jag ber dig om att inte göra, och du lovade mig att du skulle bättra dig. Jag tar tillbaka att jag hade tyckt det hade varit roligt att se på film med dig på fredag. Glöm att jag kommer.

Av K. - 20 februari 2007 17:45

Nu har jag hittat mina jeans! Jag har varit på jakt efter antingen ett par ljusa jeans, eller ett par svarta. Och jag hittade ett par fin fina svarta jeans! Gött mos! Dessutom är jakten över för att få en ny dataskärm! Köpte mig en ny idag. Kanske tar en Före- och Efterbild så ni får se hur fint det blev?Iallafall, sen ska jag göra lite matte och göra klart rättskunskapen, sen är det dax för Gilmore Girls ikväll! Yes!Längtar tills lördag när det är utgång med tjejerna igen! Underbart!

Av K. - 20 februari 2007 12:29

Nu har jag tryckt i mig min tonfisklåda och mina morötter, mums vad gott det var!Ska snart ha matte igen till 15, sen ska jag ta mig ut till Väla och hämta ut mina filmer som jag beställt och kanske köpa mig en ny dataskärm, min behöver uppdateras om man säger så... Ska se om pappa har lust att hämta mig först bara, blir lite svårt att ta med sig en dataskärm på buss och tåg!Vill säga så fruktansvärt mycket till dig, jag spricker snart!

Av K. - 20 februari 2007 09:38

Oh yes, ska ha matte om 5 minuter! Linda, jag är riktigt chockad! Det som den ena har tappat, har den andra fått!Boy, why you trippin' like that? You think 'cause you trickin'You get it just like that?Wait a minute!

Ovido - Quiz & Flashcards