Alla inlägg den 15 februari 2007

Av K. - 15 februari 2007 15:13

Het, hetare, hetast... :)

Av K. - 15 februari 2007 09:18

Aah, vad jag fryser! Sitter i skolan med en massa kläder på mig och min halsduk... Känner mig inte sjuk dock, men det ska nog försvinna snart hopppas jag!

Såå, imorgon är det bio med jobb som gäller, sen får vi se om det blir någon utgång efter det, hade inte tänkt mig att det skulle bli så iallafall.
På lördag ska jag eventuellt till herr Wall och hålla honom sällskap när han är ensam hemma, sen blir det utgång med tjejerna!

Lön idag, yeah, gött mos! Ska beställa lite filmer idag hade jag tänkt. Måste ha lite avkoppling från skolan, och vad är inte bättre än att se på film och serier? Me like it, a lot!

Nä, om man ska gå in och ha matte igen! Go, go, go!

And we lay, we lay together just not,
Too close, too close. (How close is close enough?)
We lay, we lay together just not,
Too close, too close.

I just wanna break you down so badly.
Well I trip over everything you say.
Well I just wanna break you down so badly.
In the worst way.

I'm gonna make damn sure that you can't ever leave.
No, you won't ever get too far from me.
You won't ever get too far from me.

Taking back Sunday - Make damn sure

Ovido - Quiz & Flashcards