Alla inlägg den 18 februari 2007

Av K. - 18 februari 2007 19:02

Nu har jag skrivit klart mitt brev till Mrs. P. Bestämde mig också för att ta med mig träningskläder imorgon. Känner att jag behöver träna och få tankarna på annat!

Underbart!

...

Av K. - 18 februari 2007 17:35

Nu är familjemiddagen över och jag försöker sitta och plugga Rättskunskap, men det går in genom ena ögat och ut genom näsan. Det avsnittet jag läser nu är inte alls speciellt roligt, men jag vill iallafall få godkänt på detta provet!

Sätter mig och tar mig tid att skriva veckobrevet till Mrs. P nu. Saknar dig så mycket här i Sverige! Bläää!

Idas två bästa kommentarer från igår:
"Vem tror han att han är?!"
"Nej, vi kan inte suga av dom!"

...

Av K. - 18 februari 2007 12:28

Det blev en väldigt lyckad kväll igår! Haha, massa udda människor stötte man på under kvällen. Inne på Tivoli var där någon snubbe som trodde att han var Michael Jackson och en mimare (ni vet, mimare á la "fastnat-i-en-box, kan-inte-komma-ut"). Han spelade luftgitarr och höll på, alla skrattade åt honom, men han tyckte att han var skit häftig! Där var någon kille jag och Ida pratade med innan vi skulle hem som vi skrattade som sören åt. Han sa lite grova saker som jag inte riktigt vill skriva här, men oj vad vi skrattade! Och han på Knutpunkten! Lätt förvirrad, han frågade först om vi trodde på den heliga anden, sen gav han mig och Ida en lapp med ett namn på en häst vi skulle spela på nästa helg. Vi kunde inte läsa vad han hade skrivit, men han lovade oss att vi skulle vinna massor av pengar. Dessutom trodde han att vi var 15 år gamla! Han höll på att trilla av bänken när vi sa att vi var snart 21!

Lätt att du följer med nästa helg Linda! (Och Hannah mä H, var tar du vägen?!)

Idag är det familjemiddag här hemma, kl 14 kommer folket. Massa god mat och bebisar att klämma på! Så roligt nu också när min brorsdotter har börjat bli rolig att leka med också (och lagom söt börjar hon också bli, eftersom min brors fru är mulatt så har min brorsdotter fått lite mörkare hy, klarblåa ögon, men början till stort svart lockigt hår)! Min systerson bara skrattar så där falskt hela tiden, men han är så söt!

Nä, dax att ta av sig dom här myskläderna och ta på mig lite finare kläder så man ser lite bättre ut!

Ovido - Quiz & Flashcards