Alla inlägg den 22 februari 2007

Av K. - 22 februari 2007 17:06

Yes, snart är det middag här hemma. Eller troligtvis blir det jag som får laga den eftersom min moder ligger med lunginflammation. Kanske inte så roligt för henne att laga middag då! Har passat upp henne med varma mackor och varm oboy redan, hon blir förhoppningsvis frisk snart. Imorgon ska jag inte till skolan heller. Ska nämligen på begravning för "Farbror Sture". Sen tänkte jag packa min väska och åka och träna, om tågen går vill säga!Sen på lördag, yes tjejer, då blir det utgång! Linda och jag ska troligtvis förfesta tillsammans, sen möter vi upp Challe inne i stan! "... sometimes you have something you need to say but you can't, because the words won't come out or you get scared or you feel stupid. So, if you could write a song and sing it, then you could say what you need to say and it would be beautiful and people would listen and you wouldn't make a complete idiot out of yourself. But all of us can't be songwriters, so some of us will never be able to say what we're thinking or what we want other people to know we're thinking, so we'll never be able to get the chance to make things right again... "Rory, Gilmore Girls

Av K. - 22 februari 2007 10:39

Nej, idag blir det ingen skola för mig. Detta vädret gör inte att jag vill cykla upp till stationen, hoppas på att det kanske kommer ett tåg, och om jag väl kommer in till kaoset i Helsingborg så kanske jag inte kommer hem igen med något tåg. Har trots allt bara en lektion idag i matte, så jag kan räkna hemma istället!Skulle bara betala mina räkningar, så nu kilar jag igen! Matteboken, gör dig beredd!

Ovido - Quiz & Flashcards