Alla inlägg den 19 februari 2007

Av K. - 19 februari 2007 20:27

Nu har jag gjort min lunch som jag ska ha med mig till skolan imorgon, det blev en tonfisklåda, och jag gjorde även lite morotsstänger till att knapra på, mums! Hoppas bara jag kommer ihåg att ta med mig maten, har en tendens att åka hemifrån utan den! Men som tur är brukar Hannah mä H ha med sig alldeles för mycket mat så då får jag smaka lite av henne, Haha! Nä, nu ska jag ta och lägga mig i soffan och se klart på Dödligt Vapen 4. Måste vila lite inför morgondagen då jag måste gå upp lite tidigare eftersom jag måste till stationen. Jävla idioter, det var inte er cykel!

Av K. - 19 februari 2007 17:04

Nu har jag kommit hem från skolan och träningen, kände mig så duktig! Hela tiden sporrade jag mig själv att springa en extra minut, en extra minut, en extra minut. Så fort jag kände att jag inte orkade så tittade jag på sekunderna, "Jo, 20 sekunder klarar du", sen blev det "När du ändå sprungit 7 minuter, spring till den 8:e" Så fortsatte det tills jag sprungit 20 minuter konstant och gått ca 5 minuter före och efter jag sprungit. Sen gick jag igenom de flesta maskiner och jag kände hur alla mina muskler jobbade. Så skönt det var. Känner mig mycket bättre, men samtidigt lite mör! Nästa gång blir nog på onsdag eller torsdag, och då kanske jag har en dejt med mig, eller vad säger du, Gos? :)Men när jag hoppat av tåget när jag kommit hem och ska bege mig mot min cykel... Var är cykeln? Någon otroligt klåfingrig människa har tagit min (mammas) cykel! arg jag var. Jag gick hem med raska steg, ringde pappa och bad honom hålla ett öga öppet när han körde hem från jobb, och sen tog jag en annan cykel och cyklade runt i byn i 1½ timme. Men icke, där var ingen cykel... Som tur är blev mamma inte jätte, jätte arg, fast jag erbjöd mig att betala för cykeln så sa hon att det inte behövdes, jag hade gjort vad jag hade kunnat för att hitta den tyckte hon. Men imorgon ska jag sätta upp en efterlysningslapp. Så onödigt bara, varför kan folk inte låta andras saker vara?!Iallafall... Har snart gjort klart min rättskunskaps uppgift. Vill göra klart den så fort som möjligt så jag kan släppa den kursen! Har bara 5 av 26 uppgifter kvar, och dom borde jag göra klart idag så jag bara går igenom det imorgon innan jag lämnar in den. Gött mos!

Av K. - 19 februari 2007 09:05

Varför sätter dom tentorna klockan 7.50 på måndag morgnar?! Hemska människor! Det är vid sådanna tillfällen man önskar att man bodde granne med skolan, så man kunde sova till 7, och inte typ halv sex som jag måste när jag bor som jag bor! Iallafall, idag ska jag ta tag i mitt liv. Har faktiskt tagit med mig träningskläder till skolan, så direkt efter min rättskunskap så kilar jag bort och tränar. Mycket duktigt! Sen måste jag hämta ut mina filmer i grannbyn, så då kan jag ju cykla dit! Väldigt mycket träning! I like!Nä, om man ska ta sig en kopp kaffe så man blir lite piggare.

Ovido - Quiz & Flashcards