Alla inlägg den 28 februari 2007

Av K. - 28 februari 2007 18:08

Aaaah, så ringer dom från Citymail och frågar om jag är intresserad av en heltidstjänst! Vad fan?! Jag blev ju tvungen att tacka nej för jag pluggar ju och slutar inte förrens i april/maj! Men de sa att de jätte gärna ville att jag skickade in ansökan då igen, så jag kanske får en chans på ett jobb då istället?Iallafall. Kom just hem från stan. Har haft en mycket trevlig eftermiddag! :)Kul att träffa Hannah mä H! Äntligen fick du veta vad som hade hänt, och oj vad du skrattade åt mig! Dramatik på hög nivå! Hahaha!Toppen går till botten, tillbaka till toppen, tillbaka till botten?

Av K. - 28 februari 2007 08:49

Varför världen!? Varför ska du börja snöa igen över Helsingborg?! Jag orkar inte mer snö! Jag vill inte ha mer snö! Jag vill ha vår! Jag vill ha knoppar på träden! Jag vill ha grönt gräs! Jag vill ha solsken!Igår var jag med Ida på informationsmöte om polisutbildning. Det var ganska intressant, men jag kände att polisyrket är nog inget för mig tyvärr. Jag trodde innan att jag ville bli polis, men ju längre in jag kom på mötet, ju mer kände jag att nä, detta är inte mitt kall i livet. Så vi får se vad det blir istället!Sen pratade jag och Ida om framtiden! Det blir nog en månad med Ida i ett tåg runt i Europa! Så spännande det kommer att bli! Vi pratade om att åka när jag slutat skolan, men jag slutar i maj, och i juni har jag redan lovat husvakt en vecka plus att jag ska på Justin Timberlake konsert! Men vi får se hur planeringen går ihop. Det kanske blir att jag blir klar med matten tidigare än planerat! Låt oss hoppas!Efter vi varit på mötet upptäckte jag att jag fått SMS från Linda, hon ville käka på mAx, så dit åkte vi! Vi tog oss mat och satt och pratade länge, länge. Ida åkte "redan" efter en timme för hon skulle se Desperate Housewifes, men icke jag och Linda, vi satt kvar i mer än två timmar och bara flabbade om allt och ingenting! Nä, om jag ska ta och sätta mig med matten, har trots allt lektion om 5 minuter. Önska mig lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards