Alla inlägg den 24 februari 2007

Av K. - 24 februari 2007 12:19

Det sägs att onda saker inte kommer ensamt. Idag fick vi avliva vår hund, Audi. Jag hittade henne imorse, hon kunde knappt resa sig upp och om hon väl kom upp så ville inte benen bära henne. Hennes ögon kunde inte fokusera på någonting utan bara studsade runt på allting runtomkring. Vi tror att hon fick en hjärnblödning under natten. Jag visste direkt att nu är det slut. Hela familjen samlades inom en halvtimme för att ta farväl till henne. Mor och Far åkte in med henne för nästan en timme sen. Det gör mig ont, hon var världens underbaraste hund. Hon blev 14 år gammal och fick leva ett så händelserikt liv och blev aldrig någonsinn sjuk, förutom inatt. Vi har fällt många tårar, men vi vet alla om att det var rätt beslut. Hon var inte vår Audi längre. Hon hade försvunnit till en annan värld. Hon var inte längre drottningen i huset. Drottningen som kunde rensa ris från sås mellan tänderna, eller undvika att få in grönsaker i munnen på alla sätt och vis. Vila i frid, gumman. Ingen kan ta din plats i våra hjärtan. Nu ska jag ta mig ett bad och bara ligga och mysa. Linda och Challe kommer hit ikväll, och sen får vi se om det går att ta sig in till Helsingborg för en girls night out!Vilken helg det har varit...

Ovido - Quiz & Flashcards