Alla inlägg den 3 maj 2007

Av K. - 3 maj 2007 22:07

Nu har jag varit ute och övningskört, det gick faktiskt väldigt bra, trots att det är över ett år sen jag övningskörde sist! Mamma berömde mig hela tiden. Det känns bra!

Tänkte snart slänga mig i sängen.. Är grymt trött, och ska upp och jobba imorgon. Blää! Skulle jag inte jobbat, hade jag följt med mamma, mormor och morfar till Tyskland, men tyvärr, det blev inte så. Men istället ska jag få övningsköra efter jobbet när de är färdiga i Tyskland! Gött mos!

Nä, om man ska borsta gaddarna!

Ciao!

Av K. - 3 maj 2007 15:40

Det är ett underbart väder ute. Sitter här med den bärbara datan (på grund av att jag är av den lätt uttråkade personligheten, så jag måste ha något att göra) och njuter i solskenet. Dock blåser det lite kyligt, så jag funderar snart på att gå in och sätta mig. Börjar dessutom bli lite småhungrig, så jag ska nog gnälla lite på mamma så fort hon har klippt klart (höll på att skriva dammsugit klart...) gräset.

Ska om några timmar övningsköra till min syster och sitta barnvakt några timmar. Sen köra hem igen.

Imorgon ska jag jobba öppning, I'll be so tired! Men jag ska klara det, för det är ju helg därefter!

Ja, helg, vad ska man göra då? Blir det utgång igen tro? Jag vet inte. Har inte pratat med mina tjejer om vad som händer faktiskt. Men det brukar alltid bli utgång, and we like it!

Av K. - 3 maj 2007 13:44

Det är fantastiskt väder idag! Så varför sitter jag inne då?!

JAG VET INTE!

Get out!

Av K. - 3 maj 2007 00:03

Blir så trött!

Men det är skönt att jag gjort rätt val!

Ovido - Quiz & Flashcards