Alla inlägg den 31 maj 2007

Av K. - 31 maj 2007 15:49

Igår blev det ju jobb, och sen kom mor min och hämtade mig. Vi körde in till stan för att leta efter färg till mitt rum. Det blev en superfin färg! Och nu har jag snart tömt allt i mitt rum, ska lägga det sista i lådorna, sen ska jag se till att pappa bygger min garderob.

När vi sen körde några ärenden i stan och på Väla ringde herr Wall, han sa att han tänkte beställa mat till oss, det var ju onsdag och dax för vårt onsdagsnöje. Dock skulle det inte bli en vanlig onsdagkväll, för herr Wall skulle överraska mig med något. Så snart jag kom hem så kom herr Wall med maten till oss, och jag fick snabbt trycka i mig lite mat (ursch, den var inte alls så god som den brukar vara), och sen hoppa in i duschen. Kläderna på, och sen åkte vi till stan.

Överraskningen? Jo, herr Wall bjöd mig på bio och popcorn! Det blev Pirates of the Carribean 3! Det var en väldigt flummig film, inte en "klar" story tyckte jag själv. Fast slutet, det måste ju bli en 4:a!
Sen åkte vi iallafall hem till mig, och sen sov vi resten av natten.

Idag körde jag halkan, och swisch, som man gled! Ibland var det lite obehagligt, men man ville göra det om och om igen! Kul var det också när vi 4 tjejer som åkte tillsammans satt i en bil som skulle "volta". Man fick sitta i en bil, som de sen snurrade runt, så där satt vi med huvudet mot golvet, och fötterna mot taket i några minuter. Jag fick en skrattattack så jag grät, och en tjej ville hem till mamma.

Nä, om jag ska leta upp en skruvmejsel och skruva ner de sista sakerna och plocka ner småsaker i lådor.
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards