Alla inlägg den 8 maj 2007

Av K. - 8 maj 2007 18:32

Nu har jag varit hemma några timmar. Har hunnit vara med Ida och lunchat, och sen hem och pluggat en del. Ska snart göra vid mig för en biokväll med herr Wall, vi ska ju se Spidey!

Måste skriva mitt veckobrev till Åsa, men jag hinner inte idag! Imorgon Åsa, jag lovar!

Nä, dax att fixa till sig lite. Måste sätta i linserna igen efter min vilopaus!

Av K. - 8 maj 2007 09:13

Då är jag på skolan och väntar på att lektionen ska börja. Har just varit och övningskört på körskolan, och det gick ganska bra faktiskt! Lite saker att öva på, övning ger färdighet!

Sen på lunchen ska jag träffa Ida. Vi ska till biblioteket och titta i böcker efter kinesiska tecken. Hoppas vi hittar det vi vill ha.

Ikväll ska jag på bio med herr Wall. Vi ska och se på Spiderman 3. Är den bra tro? Hoppas att jag inte somnar bara. Fick ju gå upp kvart över fem för att hinna i tid till körskolan. Så jag får kanske ta mig en vilopaus efter skolan där hemma. Så blir det!

Igår, det gjorde ont. Men allt kändes underbart sen. Jag vet ju att det är du, varför gör vi då såhär mot varandra? Vi vet båda om att jag inte är redo för ett förhållande nu. Men jag är påväg. Snart är jag där.

Time för matte!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards