Alla inlägg den 15 maj 2007

Av K. - 15 maj 2007 22:36

Nu har jag just kommit hem från min dansträning, och oj vad jag kommer att ha träningsvärk i benen imorgon! Men skoj hade vi! Och det ska vi ha dom nästkommande träningarna!

Övningskörde hem, gick kanon.

Imorgon är det övningskörning på körskolan, sen jobba, sen hem och sova en stund. Lär vara helt slut sen. Måste vara lite på gång när herr Wall kommer på besök.

Vill vara med dig, för alltid.

Time for some sleep. But first, prata med herr Wall på MSN.
Ciao!

Av K. - 15 maj 2007 18:03

Nu ska jag snart kila upp till stationen och ta tåget till stan och möta upp Ida. Sen åker vi till danshuset och det är dax för för första danslektion! Oh, vad kul det ska bli!

Imorgon ska jag övningsköra, och sen åka direkt till jobbet. Hem och plugga, och sen sova gott. Kommer nog vara ganska sliten på kvällen känner jag. Vet ännu inte om jag ska sitta barnvakt åt min systerson eller inte. Men herr Wall kommer iallafall och håller mig sällskap. Det är ju sista avsnitter av Top Model! Vårt onsdagsnöje, tillsammans med kebabtallrik! Vi ser egentligen inte så mycket på programmet, sitter mest och snackar skit. But we love it!

Vi kan ju inte hjälpa att vi är skadeglada! Och du kan inte göra något åt det heller!

Nä, dax att fixa klart!
Ciao!

Av K. - 15 maj 2007 10:47

Nu är jag officiellt rädd för att somna. Drömde en så hemsk dröm inatt, att jag önskar att jag slapp sova. Varför blev jag så ledsen?

Idag börjar jag dansa igen! Det ska bli så underbart roligt, och desto roligare blir det nu när Ida ska följa med! Vi ska visa var skåpet ska stå! Sen kör vi våra nya mooves på dansgolven på lördag! Yeah!

Annars idag, så händer där inte allt för mycket. Ska sätta mig och räkna matte snart tänkte jag.

Har inte mer att säga för tillfället.
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards