Alla inlägg den 22 maj 2007

Av K. - 22 maj 2007 23:54

Jag visste det. Varför i helvete säger du såna saker?
Fan ta dig.

Challe, Li och herr Wall, jag älskar er. Glöm aldrig det.

Av K. - 22 maj 2007 22:28

Nu har jag just kommit hem från träningen, ska snart slänga mig i duschen tänkte jag. Är lagom sliten just nu!

Imorgon ska mor min ha hjälp med en massa saker, sen ska jag följa med henne när min brors sambo ska övningsköra. Och på kvällen kommer min vän med käk och det blir tv-tittande. Gott!

Hur fan kunde jag vara så dum? Jag faller inte ner där. Du hade mig nästan.

Nä, vad säger vi om duschen?
Ciao!

Av K. - 22 maj 2007 17:53

So in the end I cross the line
You walk your way and I walk mine
The sky is falling down from above
The birds are silent when we lose our love

I’ve got to turn around
I’ve got to walk away
I’m running out of choices
Feeling that I’ll run astray
I’ve got to give it up
I’ve got to let you go
I’m gonna shape it up
But I’m falling, I’m fainting
I’m watching it’s blowing away
It ain’t my lucky day today


I look at you and you look at me
We’re lost as far as I can see
My heart is trembling like a frozen dove
The darkest night when we lose our love

I’ve got to turn around
I’ve got to walk away
I’m running out of choices
Feeling that I’ll run astray
I’ve got to give it up
I’ve got to let you go
I’m gonna shape it up
But I’m falling, I’m fainting
I’m watching it’s blowing away
It ain’t my lucky day today

Frida Snell - Lucky Day

Av K. - 22 maj 2007 11:05

Det blev en fantastiskt rolig kväll igår!
Efter att vi hämtat Ida (Now known as Li, internt skämt...) i stan och åkt hem till mig och hämtat saker, åkte vi till Väla och vi skulle gå till Coop och handla inför kvällen, lite mat och snacks. Det slutade med att vi åt på Taco House istället, vi var för hungriga!

Sen gick vi iallafall till Coop (efter att vi provat en massa snygga skor) och inhandlade vad vi skulle, dock fanns ingen gräddfil! Så vi bestämde att vi åkte över till den andra Coop och skulle köpa det. Så när vi kom ut till bilen så såg vi att någon jävel hade kört på bilen! Där var ett fult märke på kofångaren... Skitstövlar, ni kunde väl iallafall ha lämnat en lapp och be om ursäkt?

Sen kom vi iallafall till Coop, åkte till Challe (en massa ghetto-dans i bilen), och där fixade vi dippan, hällde upp chips, poppade popcorn, bytade om till myskläder och satte igång filmen.

Jag somnade nästan till ena filmen, men vaknade till liv strax innan den slutade. Sen skulle vi lägga oss, men det slutade med att vi låg och garvade en massa!

Idag hoppas vi på sol, så vi kan få sola. Jag brände ju min rygg lite, så jag ska bränna framsidan idag. Men solen visar inte sitt ansikte... Mutter och jämmer!

Ikväll är det dans för mig och Ida! Yeah!

"Men, varför dödar bara han inte henne, och sen sig själv, så blir allting bättre!" - Postitiva Ida till filmen.
"Je suis trés fatigue, shut the fuck up!" - Ida.
"Karofishous" - Jag.

Ovido - Quiz & Flashcards