Alla inlägg den 24 maj 2007

Av K. - 24 maj 2007 23:19

Ögonen börjar bli tunga, känner att det är dax att slänga mig i sängen. Men jag är inte riktigt klar med veckobrevet än till min vän i Schweiz.

Jag är fan arg på dig.

Av K. - 24 maj 2007 19:50

Jag måste skärpa mig nu. Jag måste sätta mig med mina böcker, men fanken, det blir som vanligt, jag sitter dagen innan, men jag får inte göra det misstaget!

Annars idag så har jag jobbat. Det blev några timmar över lunchen, men herrejesus vad dött det var! Så jag fick gå tre kvart tidigare, och då såg jag att min mor hade ringt! Så jag ringde upp henne, och hon undrade när jag slutade för hon var ändå på Väla nu. Gött mos! Så när jag gick bort dit för att möta henne, så ville jag bara titta på sandaler, för jag hade sett på några i måndags som jag kunde tänka mig, men jag sa till mig själv att jag inte hade råd. Men så såg jag i tidningen idag att dom hade 20% rea! Tack för det! Sen var mor min desto snällare, hon betalade till och med skorna! Tack mamma, you're the best! (Dessutom lurade jag på henne ett par sandaler, fast hon tyckte nog faktiskt om dom, dom var verkligen fina på dig!).

Och nu är jag hemma då, väntar på att maten ska bli klar. Det bjuds på kyckling i currysås och ris! Mums! Övertalade mamma att inte göra ärtsoppa (Har jag dåligt inflytande på henne, eller vad?).


Sen ikväll, ja, då måste jag plugga! Skärp dig, för i hela skogen!

Har jag bestämt mig för vad jag vill bli när jag blir stor?

Av K. - 24 maj 2007 09:27

Igår kom herr Wall till mig. Som vanligt blev det käk och lite TV och film. Vi såg klart på Babel, den var väldigt bra, men man kände ett väldigt obehag i kroppen ibland. Sevärd är den iallafall!
När vi sett klart på filmen såg vi på Sleepless in Seattle. Super söt film, och man skrattade ett par gånger!
Sen gick vi snart och la oss, och vi båda deckade direkt, helt slut var vi!

Nu ska jag snart dra mig till jobbet. Är lite seg idag, så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå! Herr Wall åkte för en timme sen till sitt jobb, men han har glömt ett par strumpor här! Alltid glömmer han något!

Sen när jag slutat, ska jag hem och skriva klart veckobrevet till Åsa, och sen ska jag plugga. Det är nog faktiskt var min dag bjuder på tror jag?

Ovido - Quiz & Flashcards