Alla inlägg den 25 maj 2007

Av K. - 25 maj 2007 20:08

Oj, vad varmt det var idag! Sååå skönt, dock spenderades dagen mestadels i buss, tåg, bil och Väla!

Var nämligen och övningskörde, och min körlärare säger att jag kör så fruktansvärt bra, att det enda som skulle hindra mig är teorin. Men det ska jag nog klara, får vi hoppas. Hörde att teorin har blivit svårare, för Vägverket har nya program som inte alls liknar min körskolas. Ojdå!

Sen åkte jag ut till Väla och gjorde en ny synundersökning, mitt körkortstillstånd går nämligen snart ut. Sen väntade jag en stund på Challe, vi skulle ta oss en fika och ha en massa tjejsnack. Sen gick vi runt lite över allt, sen körde vi hem till henne och lämnade saker, sen körde vi för att äta lite glass var det sagt, men det blev två fruktansvärda milkshakes. Hennes smakade konstig jordgubb, och min smakade konstgjord och övermogen banan. Not cool!
Sen gick vi bort till glitter och mobbade Li lite. Hon var såå söt i in vita rosett!

Kom just hem, och bytade om till shorts och en stor t-shirt. It's still hot!

Imorgon, kanske det blir en liten utgång iallafall? Challe ville att vi skulle titta på det nya Tivoli, så det kanske blir så.

Nä, dax att öppna böckerna!

Ciao!

Av K. - 25 maj 2007 11:25

Nu ska jag snart ta mig in till stan för en körlektion. Har bara sen bara en lektion kvar med min körlärare, sen slutar han! Katastrof! Vill fortsätta köra med honom! Hoppas jag får någon som är minst lika bra! Om det går?

Efter min körlektion ska jag och fika med Challe, vi har nog lite att prata om tror jag! Men det är ju inget ovanligt?

Sen ikväll är det plugg som gäller. Wopeido!?

Nä, om jag ska fixa klart det sista då!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards