Alla inlägg den 17 maj 2007

Av K. - 17 maj 2007 23:15

Idag har jag varit uppe tidigt, och var och jobbade en massa timmar. Var väldigt, väldigt, väldigt mycket att göra, men allting flöt på super bra! Dock en grinig kärring i driven. Hade god lust att säga en hel del till henne, men nä, jag tyckte inte hon var värd det! (Om du nu hade så jävla bråttom, gå upp tidigare och ät frukost hemma! Men varsågod, du kan få rå mat om du vill?)

Iallafall, sen när jag slutade kom mamma och hämtade mig. Jag övningskörde hem, och som vanligt gick det väldigt bra. Sen kom jag hem och duschade, och oj, vad skönt det var! Sen åt jag middag, och sen visade jag mamma ett väldigt beroendeframkallande spel, som hon sen satt med i 5 timmar innan hon släppte det. Jag passade på att se på Forest Gump, den gick på danska kanalen. (Min favoritfilm #1).

Imorgon ska jag till körskolan igen, sen ska jag jobba på kvällen. Lär vara lagom sliten igen. Sen på lördag, upp och jobba igen, och sen på kvällen ska jag hem till Ida, och där bjuds det på utgång. Dessutom ska vi få träffa Challes pojkvän Mr. Ribe för första gången, ska bli spännande!

Nä, om jag ska ta och borsta tänderna och lägga mig!
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards