Alla inlägg den 12 maj 2007

Av K. - 12 maj 2007 20:02

Ikväll är det schlager för hela slanten. Skulle blivit utgång med Ida och Jocke, men dels så ville inte Jocke ut, dels la min rygg av efter jag kommit hem från jobbet. Så jag har legat på golvet ett tag för att rätta ut den. Är fortfarande lite öm, men det går nog över!

Så ikväll skulle jag haft en skön hemmakväll med lite jordgubbar, men så ringer herr Wall och förstör den genom att säga att han och Malte kommer och håller mig sällskap med snacks och dricka!

Så jag sitter och väntar på att dom ska komma.

Imorgon ska jag upp och jobba igen, hoppas inte att min rygg dör igen! Sen på kvällen händer nog inte allt för mycket. Ska övertala mamma att jag ska få övningsköra en stund. Säkert inga problem.

Nää, om jag ska ta och hämta glas och grejer!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards