Alla inlägg den 28 maj 2007

Av K. - 28 maj 2007 23:07

Glömde berätta att där var en som gjorde Sveriges sämsta raggningsförsök på mig idag på jobbet.

"Du, den här plusmenyn, ingår det dig då?" - Snubben till mig.
"Du skulle aldrig orka hela mig" - Mitt svar.

Av K. - 28 maj 2007 21:52

Idag har man övningskört lite, passat min brorsdotter en kort stund när hennes mor övningskörde (hon är så söt när hon sitter där med sina mörka lockar och stora blåa ögon och suttar på armstödet till vagnen), sen fikade jag med systern och min systerson på Åhlen's. Blir alltid lika glad när man ser min systerson sträcka sina armar mot mig och han lägger på stor smilet! Love that kid!

Sen var det dax för jobb, inte så mycket att göra idag faktiskt. Modern min kom och hämtade mig, jag tog mig en glass (för att fira) och nu sitter jag här. Har just tagit mig en dusch, och ska ta på mig lite myskläder nu tänkte jag!

Då var del 1 avklarad... Ett steg närmre!

Ovido - Quiz & Flashcards