Alla inlägg den 20 maj 2007

Av K. - 20 maj 2007 22:25

Varför? Nej. Fan. Ååh. Men. Vad menas med det? Varför gör du så här? Skojar du? Har du räknat ut hur du ska göra? Sluta. Det är inte roligt.


Förvirringen är total.

Av K. - 20 maj 2007 17:54

I fredags skrev jag i bloggen att jag bara skulle sätta på en film och bara slappa. Men när jag satt där, så plötsligt hör jag något som rasslar till i hallen. Reser mig halvt upp för att se om jag ser något, men jag såg inget, så sätter jag mig igen. Det kanske regnar då? Så ser jag ut genom fönstret... ... Så ser jag ut mot hallen igen. Fortfarande inget, så jag sätter mig igen, men... där är ju något! Så reser jag mig halvt upp igen, och där kommer herr Wall! What? Vad gör du här?
Han hade tagit med sig glass, underbart! Sen satt vi och såg på TV och bara snackade skit.

Igår lördag då, åkte vi till Väla, försökte hitta något kul att ta på mig på kvällen, men där var dötråkiga kläder. Så jag fick hoppa in och jobba efter någon timme, och jobbade till klockan 17, sen hoppade jag på första bästa buss till Ida. Och väl där, lagade vi middag (Det blev pasta och köttfärssås, we love!), sen hoppade jag in i duschen, och sen Ida efter mig. Sen hade vi stora beslutsångest över vad vi skulle ha på oss, och vad skulle vi göra med håret? Tillslut, lockade Ida hela mitt hår, så jag såg ut som ett litet fluff. Och kläderna, ja, dom dög. Snart satte vi oss och åt snacks och ringde till Challe för att jaga på henne och Jan. Och när vi lagt på, så började vi prata sins emellan, vem är Jan nu då? Vad är han för typ av kille? Är han den blyga eller den öppna? Kommer han att "passa in" hos oss? Snart kom de in i lägenheten, och vi hälsade på Jan. Gick in och satte oss och började dricka, och snackade en hel del skit. När jag och Ida gick i från Challe och Jan, gjorde vi båda direkt tummarna upp! We like him!

Snart började vi bli ganska onyktra, så vi begav oss ner till Tivoli, tog stämpel och hängde in våra jackor, och efter ett toalettbesök begav vi oss till HP. Där tog vi oss varsen cider, och satte oss på uteserveringen. Riktigt behagligt väder konstaterade vi! När Jan erbjöd sig att gå in och köpa nötter till oss, tog jag och Ida tag i Challe. Håll hårt i denna killen, för helvete! När han kom tillbaka igen, gick jag och Ida på toaletten. Och plötsligt hör jag någon som skriker mitt namn, det var Victor! Han gav mig en bamsekram och sa att han hade ringt herr Wall för att fråga efter mitt nummer, men han hade vägrat ge det till mig! Jag och Ida gick in på toaletten (lagom liten toalett, kunde knappt skratta där inne!), och när vi kom ut stod Victor fortfarande kvar, och han följde med oss till vårt bord, han gick och köpte sig en cider, och när han kom tillbaka insisterade han på att jag skulle sitta i hans knä. Och det bjöds på mycket skratt där ska jag säga! Snart hade vårt lilla sällskap gått från 4 personer, till runt 10 st! Super trevligt hade vi, men snart ville vi 4 orginalare bege oss till Tivoli och skaka rumpan. Och oj vad roligt vi hade! Man har alltid så roligt när man är med Ida och Challe! Och Jan gjorde inte saken värre! (Vi tycker om alla som bjuder oss på dricka, men du bjöd på massor! Tack Tack!).
Snart åkte Challe och Jan hem, och då var det bara jag och Ida kvar. Och då dansades det till en massa goa 90-tals låtar! Allsång, på hög nivå! We love it!

Snart var det dax för nattamat kände vi, så vi kilade och käkade, och snart kom herr Wall och hämtade oss. Som vi skrattade i bilen! Jag hade så ont i magen som jag skrattade! Nästa helg blir det inte värre än utgång igen, kände vi båda!
När vi hade lämnat Ida, åkte vi hem till mig, och jag sov som en stock hela natten.

Idag blev det en massa glass, Happy Feet, mAx mat, bakfylla och snart ska man se på Miami INC.

Jag är lätt förvirrad. Varför? ...Va? ...Men? Jag släppte det, men vad händer nu? Är jag speciell?


"Lägg den i postlådan, så får N den!" - Ida när jag inte orkar min nattamat.

Ovido - Quiz & Flashcards