Alla inlägg den 18 maj 2007

Av K. - 18 maj 2007 21:23

Nu har man just kommit hem från jobbet. Är lite trötter, men det går över med lite sömn!

Funderar på vad jag ska sätta på för film att glo på tills jag somnar. Blir det kanske Million dollar baby?

But first, a shower!
Ciao!

Av K. - 18 maj 2007 09:51

Jag har sovit utomordentligt skönt inatt! Drömde dock märkliga drömmar! Något om Liseberg?!

Idag ska jag och övningsköra på skolan. Är inte alls på humör för att köra idag, men hoppas att det går bra så vi kan avboka fler lektioner. Det känns på något sätt tryggare då, för då litar dom på att jag klarar mig! Underbart!

Sen efter lektionen ska jag direkt till jobbet, funderar på att ta mig något att äta innan? Ska jobba till 21, och sen kommer min syster och hämtar mig. Mamma skulle egentligen hämtat mig, men så gnällde hon lite hos min syster på att hon och pappa egentligen bastar på fredagar, så då fick min syster känna sig manad!

Imorgon är det jobb igen, jobbar ett ganska långt pass, och efter det ska jag direkt till Ida. Vi ska göra oss redo för en utekväll, och vi ska få träffa Challes Mr. Ribe för första gången. Ska bli väldigt kul att se vad Challe har skrapat ihop!

Nä, om jag ska sätta mig och plugga innan jag ska åka till stan.

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards