Alla inlägg den 13 maj 2007

Av K. - 13 maj 2007 10:05

Nu har jag just ätit frulle, och ska till jobbet om 1½ timme. Gick upp onödigt tidigt, men det var för jag först hade tänkt ta tåget, men så frågade jag mor om jag kunde övningsköra till jobbet, och det gick bra! Så fördriver jag tiden vid datorn så länge.

Idag är det jobb som gäller då, till 19. Har fortfarande lite ont i ryggen sen igår, men det går förhoppningsvis över.

Efter jobbet ska jag eventuellt träffa herr Wall. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir väl en film eller något?

Nä, nu ska jag rota runt lite på Internet, sen klä på mig andra kläder och borsta gaddarna!

Ciao!

Av K. - 13 maj 2007 00:33
Av K. - 13 maj 2007 00:25

Ja fy för sören! Snälla östländer, rösta inte på landet, utan på låten! Sverige var ju inte bland de 20 sämsta, utan bland de 5 bästa ikväll! Och Ukraina?! Snälla, vad är det för fel på människor?! Tvåa? Aldrig i livet! Serbien, etta?! Neeej!

Dock var det rätt att Irland kom sist, de skulle inte ens fått ett poäng, tillsammans med Storbritannien.

När jag tänker efter, var där inte många bra låtar iår. Hoppas på förbättring de nästkommande åren.

Undrar om inte Måns hade varit bättre?

Tack för sällskapet herr Wall och Malte!

Ovido - Quiz & Flashcards