Alla inlägg den 4 maj 2007

Av K. - 4 maj 2007 15:07

Nu har man jobbat färdigt. Det var ganska mycket att göra över lunchen, så tiden gick väldigt fort! Skönt får jag väl säga! Blir jobb imorgon också, även fast jag var lite sugen på en runda över till de danska länderna. But someother time!

Så, vad händer nu? Håller på att göra mig lite varma mackor, sen ska jag plugga lite, och sen när mor kommer hem, blir det att övningsköra får jag hoppas!

Nä, om jag ska ta den första tuggan på mackan, muuums!

Av K. - 4 maj 2007 07:42

Då har jag hunnit käka lite frukost och klätt på mig. Ska ta tåget om lite mer än en halvtimme till jobbet, så jag har lite tid att blogga så länge.

Så, vad händer då idag.

Jo, jag ska jobba, sen hem och försöka få mamma att övningsköra igen. Hon är ju i Tyskland nu och shoppar. Sen ikväll ska jag nog inte göra allt för mycket. Blir nog bara en film.

Nä, time for make-up!

Ovido - Quiz & Flashcards