Direktlänk till inlägg 26 februari 2007

Tankar

Av K. - 26 februari 2007 12:48

Idag går mina tankar på vår avlivna hund, Audi. Hon kremeras idag och hennes aska sprids på en djurkyrkogård i Hässleholm. Hon sprids där hennes son ligger som vi avlivade för 4 år sen. Det är så tyst i huset utan dig!Idag skulle jag åkt och träna, men Ida frågade mig om jag ville gå på informationsmöte imorgon om polisutbildning, och det lät som en bra idé. Så då passade det bättre för mig att träna imorgon eftersom jag har skola fram till klockan 14, sen är mötet runt 18 trodde Ida, så då kan jag lika gärna träna däremellan istället för idag!Annars har jag faktiskt inte mycket mer att säga idag. Ska sätta mig och se på Twin Peaks nu och äta mig en apelsin! Måste ju vara lite nyttig eftersom jag inte tränar idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards