Direktlänk till inlägg 26 februari 2007

Huvudvärk!

Av K. - 26 februari 2007 20:28

Oj, vilken huvudvärk jag har haft den senaste timmen! Men den försvinner förhoppningsvis!Vår katt har nog också börjat sakna Audi. Hon är vanligtvis väldigt argsint av sig, tycker inte om att kelas alls. Men idag har hon varit ovanligt kelig och tramsig av sig. Imorse när jag läste tidningen la hon sig rakt på tidningen och ville bli klappad. Hon såg helt tom ut. Sen började hon få fnatt och sprang bort på mattan där Audi brukade ligga och vässade klorna på den, sen sprang hon upp för trappan och ner igen och såg mot mattan. Sen när jag satte mig för att titta på TV satte hon sig i mitt knä och ville bli klappad igen. Vi vet Missy, aldrig mer kommer vi få röra hennes stora björnpäls. Ursch, Audi... Kom tillbaka till oss...Ibland känns allting så fruktansvärt jävla jobbigt. Ibland känns det som om jag behöver skrika rakt ut i världen. Ibland känns det som om jag vill säga så mycket, men sitter tyst istället. Ibland känns det som om jag kommit över dig, men det har jag inte helt. Du har varit i min tankevärld i 4-5 år nu, och du gör inget annat än gör mig illa, ändå sitter jag bara och ler. Ibland känns det som om jag behöver vara stark, men jag är det inte. Jag vet att det är herr Wall jag ska leva med, men varför kan jag inte släppa dig?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards