Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Världen är emot mig!

Av K. - 28 februari 2007 08:49

Varför världen!? Varför ska du börja snöa igen över Helsingborg?! Jag orkar inte mer snö! Jag vill inte ha mer snö! Jag vill ha vår! Jag vill ha knoppar på träden! Jag vill ha grönt gräs! Jag vill ha solsken!Igår var jag med Ida på informationsmöte om polisutbildning. Det var ganska intressant, men jag kände att polisyrket är nog inget för mig tyvärr. Jag trodde innan att jag ville bli polis, men ju längre in jag kom på mötet, ju mer kände jag att nä, detta är inte mitt kall i livet. Så vi får se vad det blir istället!Sen pratade jag och Ida om framtiden! Det blir nog en månad med Ida i ett tåg runt i Europa! Så spännande det kommer att bli! Vi pratade om att åka när jag slutat skolan, men jag slutar i maj, och i juni har jag redan lovat husvakt en vecka plus att jag ska på Justin Timberlake konsert! Men vi får se hur planeringen går ihop. Det kanske blir att jag blir klar med matten tidigare än planerat! Låt oss hoppas!Efter vi varit på mötet upptäckte jag att jag fått SMS från Linda, hon ville käka på mAx, så dit åkte vi! Vi tog oss mat och satt och pratade länge, länge. Ida åkte "redan" efter en timme för hon skulle se Desperate Housewifes, men icke jag och Linda, vi satt kvar i mer än två timmar och bara flabbade om allt och ingenting! Nä, om jag ska ta och sätta mig med matten, har trots allt lektion om 5 minuter. Önska mig lycka till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards