Alla inlägg den 2 april 2007

Av K. - 2 april 2007 20:08

Måndag kvällar är nog det tråkigaste som finns. Det går ingenting på TV, och man har ingen lust att veta att det är massor med dagar kvar till helg. Dock är det kort vecka denna veckan, det är ju röd dag på fredag!Imorgon är det skola som gäller. Ska ha matte hela dagen, dock ingen Challe i skolan, hon är ju i Spain! Vem ska man skvallra med?!Varför denna abstinens? Varför detta beroende?Ut ur systemet!

Av K. - 2 april 2007 17:34

Jag får inte göra det, oavsett hur lockad jag än är. Jag får inte falla tillbaka in i fällan. Jag måste vara stark denna gången. Låt bli, låt bli. Jag klarar det, denna gången måste jag göra det. Varför kan jag bara inte radera? Det går inte, jag är paralyserad.

Av K. - 2 april 2007 17:05

Sen jag skrev sist, har jag hunnit baka mig en massa chokladmuffins, tagit ett bubbelbad och sovit en liten sväng!Har tryckt i mig ungefär 4 muffins, och ska nog ut och gå en sväng snart tänkte jag. Jag har inte haft något vårrus idag med vädret, men jag måste ju ut och gå när det är solsken! Kanske ska ta mig en muffin till på vägen? Mumma!

Av K. - 2 april 2007 13:16

Mumma, jag klämde just i mig en hel honungsmelon! Så god den var! Vill ha en till!

Av K. - 2 april 2007 08:33

Jag har just haft ett obegagligt lätt prov i småföretagande. Antingen får jag full pott, eller alla fel, bara för jag tyckte det var så lätt! Nu ska jag sätta mig och skriva mitt veckobrev till min kompis i Schweiz, fast hon kommit hem över veckan. Man har ju alltid lite att berätta ändå!Sen ska jag hem och göra lite matte hade jag tänkt, kanske städa lite i rummet också när man ändå håller på!

Ovido - Quiz & Flashcards