Alla inlägg den 15 april 2007

Av K. - 15 april 2007 20:27

I feel fine if I feel at all

I feel fine but I need you more

There's no use, it's all up to you

Can't you hear my heart beat? 

I could be someone else tonight

I could be what you decide

There's no use, it's up to you

Can't you feel my heart beat?

Fire, now you're on your own

Your pretty eyes have seen enough

We'll go higher where I belong

The city lights are bright enough to blind me 

And you, the look we choose

I feel like the latest news

It's all bruised, it's up to you

Can't you feel my heart beat? 

Fire, now you're on your own

Your pretty eyes have seen enough

We'll go higher where I belong T

he city lights are bright enough to be

Fire, now you're on your own

Your pretty eyes have seen enough

We'll go higher where I belong

The city lights are bright enough to blind me


The Sounds - Fire

Av K. - 15 april 2007 19:02

Igår bjöds det på utekväll med Linda och Amalia. Det blev en helt okej kväll, men där var inte så mycket folk ute, så det var ganska dött på Tivoli! Hängde mest med min gamla kärlek och hans vänner. Amalia åkte hem efter Hamnpaveljongen och Linda var upptagen på annat håll, så att säga. Där var folk på HP som jag inte hade träffat på jag vet inte hur länge, 2år? Roligt var det, och flummig var du!


Min gamla kärlek och jag delade taxi hem, vi bor på typ samma gata nämligen så det blev ju billigare så. Han följde med upp till mig en stund och vi satt och pratade gamla minnen, det blev en hel del skratt om man säger så!


Han åkte snart hem iallafall, och jag la mig för att få 4 timmar sömn innan jag skulle upp och jobba. Nu sitter jag här hemma och funderar på att ta mig någonting att äta. Me be hungry, and a bit tired! Det blir nog att sätta igång en dålig film sen och somna gott i soffan!


Imorgon är jag ledig, och då ska jag sitta barnvakt några timmar till min systerson på förmiddagen. Sen är resten av dagen fri från allt! Yeah!


Att du inte fattar, du har inte honom där du vill ha honom, han har dig där han vill ha dig!

Ovido - Quiz & Flashcards