Alla inlägg den 18 april 2007

Av K. - 18 april 2007 21:29

Sometimes I get to feeling

I was back in the old days, long ago

When we were kids, when we were young

Things seemed so perfect, you know

The days were endless, we were crazy, we were young

The sun was always shining, we just lived for fun

Sometimes I feel like lately, I just don't know
The rest of my life seems just a show


'Cos those were the days of our lives
The bad things in life were so few
Those days are all gone now but one thing is true
When I look, and I find, I still love you


You can't turn back the clock, you can't turn back the time
Ain't that a shame?
I'd like to go back one time on a rollercoaster ride
When life was just a game


No use in sitting and a thinking on what you did
When you can lay back and enjoy it through your kids
Sometimes it seems like lately I just don't know
Better sit back and go with the flow


'Cos these are the days of our lives
They've flown in the swiftness of time
Those days are all gone now but some things remain
When I look, I find no change


'Cos those were the days of our lives
The bad things in life were so few
Those days are all gone now but
One thing's still true
When I look, and I find, I still love you


Queen - These are the days of our lives

Av K. - 18 april 2007 21:05

Nu har jag just kommit hem från jobb. Det blev lite övertid, men vad gör det? Det var absolut ingenting att göra på lunchen, ruschen var typ... 5 personer (eller nått)! Sen efter 17 kom det massor. Men då gick tiden super fort jämfört med innan! Och roligt var det, roliga gäster!


Så nu sitter jag här, känner mig allmänt ofräsch, så en dusch gör susen snart!


Imorgon är det skola som gäller, 8-11, suderduper rolig tid, verkligen...(?)! Efter det är det meningen att man ska fika med Ida och Challe, men jag har inte hört något ifrån dom, så vi får helt enkelt se vad som händer! Annars har jag ju annat att göra, så det fixar sig alltid.


Vad har jag mer på hjärtat tro.


På fredag kommer min systerson, vi ska sitta barnvakt över helgen, ska bli jätte roligt. Dock ska jag ut och göra stan osäker på lördagkväll, så då blir det inte mycket barnvakt. Men han ska lägga sig 18.30, så det gör ju inte mycket!


So, what else?


Nä, faktiskt inte mycket mer tror jag. Annars lär jag ju återkomma!


Ciao bella!

Av K. - 18 april 2007 09:29

Jovisst, det blev jobb idag igen! Dom ringde mig från jobbet igår och undrade om jag kunde jobba idag igen, jovisst kan jag det, så då blir det 8 timmar till idag. Skönt med lite mer pengar till Australienresan.


På tal om Australien, jag drömmer hela tiden om resan dit! Här om natten drömde jag att pappa var pilot och flög mig dit. Kommer inte ihåg så mycket när jag väl kommit fram mer än att där var höghus och väldigt mörkt överallt!


, idag är det bara jobb som gäller, sen ska jag hem och plugga lite. Imorgon måste jag till skolan för då ska vi ha genomgång. Hoppas på att jag kan bli färdig med matten snart. Vill verkligen få godkänt!


Imorgon ska jag dessutom eventuellt fika med Ida och Challe. Challe är ju back from Spain nu!


Nä, time to leave!

Ciao bella!

Ovido - Quiz & Flashcards