Alla inlägg den 24 april 2007

Av K. - 24 april 2007 21:45

Nu är det snart dax att boka biljetter till Australien. Jag är lite nervös faktiskt. Men det ska bli av. Man lever bara en gång, och jag ska ha mitt livs äventyr där nere!

Herr Wall ringde mig nyss, han hade varit på det informationsmötet om resan som jag var på för någon månad sen. Det första han sa var: "När ska vi åka?". Han ville åka idag ungefär! Han var super entustiastisk!

Snart ska jag lägga mig hade jag tänkt. Börjar bli ganska sliten. Ska upp till skolan imorgon, måste prata med dom om CSN.

Nä, God natt Sverige!
Ciao!

Av K. - 24 april 2007 17:06

Just nu sitter jag och pratar med Ida. Vi har planerat för imorgon. Vi hade bestämt en fika i veckan, så det blir en cider och nötter på HP imorgon! We like it, a lot! Så då får vi hålla tummarna för att solen visar sitt fagra ansikte för oss även imorgon, så vi kan sitta på ute serveringen!

Så, vad har jag mer att säga.

Gjorde mig en bananmilkshake idag. Det är nog min stora last i livet. Glass och milkshake. Speciellt hemmagjord milkshake. Lovin' it!

Nä, nu vill jag ha middag! Go fetch!

Av K. - 24 april 2007 09:39

Jag blir så trött. Nu har jag fått ett ett brev från CSN att de vill att jag ska betala tillbaka mitt bidrag, och varför då? Jadu, det undrar jag med! Jag har inte jobbat så mycket så jag har kommit upp i dom summorna så jag blir återbetalningsskyldig och jag har varit i skolan de timmar jag har varit tvungen att vara där. Så nu ska det dras igång en strid. Jag tänker inte betala tillbaka mitt bidrag. Glöm det! Jag skulle ha bidrag fram tills den 4 april, men så drog tiden ut på matten, men jag ville inte ha mer bidrag, för det handlade bara om en månad extra.

Ovido - Quiz & Flashcards