Alla inlägg den 25 april 2007

Av K. - 25 april 2007 23:10

Karoflin be tired. Karoflin wants a good nights sleep. Karoflin go to bed. Karoflin go to sleep now.

Goodnight Sweden, vi ses in the morning!

Av K. - 25 april 2007 20:11

Nu kom jag just innanför dörren efter att ha varit på stan med Ida. Det blev uteservering på HP, och det blev vars två cider och en j-vla massa nötter. Vi hade massor att prata om, och vi kom fram till massor av slutsatser till vårt skvaller!

Efter HP blev vi väldigt hungriga, så vi gick bort till mAx och käkade (alltid mAx). Super gott, och super mätt!

Så, iallafall. Nu är jag hemma, och har kommit fram till vad som händer ihelgen. Och gissa vad? Det blir utgång även denna helgen. Jag har nog haft en vit helg sen början av januari. Detta är inte bra! Men förbaskat roligt har jag haft! Dock blir det ingen större utgång för mig, ska upp och jobba på söndag.

Annars har jag  inte mycket mer på hjärtat nu. Ska titta lite på färger och tapeter nu tänkte jag till mitt rum! Funderar på en fondvägg, men vet inte riktigt ännu. Får först se om jag kan bli av med mina garderober till en annan vägg. Dock är där snevägg, men jag har mina planer!

Nä, först Roomservice på Kanal 5!

Av K. - 25 april 2007 12:33

Så ja, då var man tillbaka i skolan igen efter en superduper god bakad potatis på Grafitti Café. Dom gav mig en jätte stor potatis, så snacka om att jag blev mätt!

Nu ska jag bara sitta här tills klockan 13, sen är det dax för matte igen i 2 timmar. Ska vara minst lika flitig denna lektionen som förra!

Ikväll efter ciderdrickande och nötknäckande på HP med Ida ska jag hem och sätta mig igen med matten. Tänkte repetera det jag räknade innan. Får inte glömma att köpa nytt mattehäfte, har snart räknat ut detta häftet, snabbt och lätt!

Imorgon är det torsdag, och då är det upp tidigt för att åka till skolan 8-11, efter det ska jag till körskolan och prata lite. Sen på kvällen händer inte allt för mycket.
Sen är det helg igen! Vad händer då? Vet ännu inte faktiskt, det är lönehelg och är ganska sugen på att dra ut, men jag jobbar både lördag och söndag, så jag kan inte göra något större av det. Dessutom ska jag eventuellt till herr Wall på lördag kväll, men han ska bo hos mig måndag-onsdag för jag är ensam hemma. Must have company! Vi får se helt enkelt vad som händer!

Nä, om man ska läsa på lite mer om Australien och resan dit!

Ciao!

Av K. - 25 april 2007 11:05

Nu tar jag mig en paus från det hårda arbetet med matten. Har varit flitig och räknat i två timmar nu, och kommit väldigt långt! Så här mycket som jag har räknat under tre månader räknade jag säkert inte på 3 år på gymnasiet! Mycket duktigt av mig tycker jag!

Snart är det iallafall dax för lunch, och jag vet ännu inte riktigt vad jag ska ta för något. Måste kila in om H&M också och köpa mig nya solglasögon. Jag glömde mina på tåget i lördags, klantoflin.

Sen är det matte igen i 2 timmar efter lunchen, sen ska jag med Ida och ta en cider och massor av nötter på HP. Dessutom ska vi få träningsvärk i våra käkar imorgon på grund av allt skvaller! As usual!

Annars har jag inte mer på hjärtat just nu!
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards