Alla inlägg den 13 april 2007

Av K. - 13 april 2007 19:41

Nu har jag bestämt mig efter min sköna, långa (varma!) långpromenad, det blir Talang 2007 jag ser på! Men med inför Melodifestivalen i pauserna.Dessutom, mitt under min promenad ringde herr Wall, han kände sig ensam för alla andra hade något att göra, han menade på att jag inte har något liv så han kommer ut till mig och vi håller varandra sällskap i våra trista liv!Så nu börjar det om 10 minuter. Go for it!

Av K. - 13 april 2007 17:43

Det blev visst våfflor idag iallafall! Som jag skrev förrut så gjorde vårt våffeljärn (som har några decennier på nacken) så en massa proppar gick i huset. Men lagom tills jag skrivit mitt blogginlägg stampar mor min upp för trappan: NÅ?! Ska vi köra till Familia och köpa ett nytt våffeljärn?!Snabbt och lätt, lingon våffel så blev det ett nytt våffeljärn!Efter att vi varit på Familia passade vi på att köra till Åstorp och hämta upp min brors sambos barn. Vi ska sitta barnvakt åt henne nämligen. Men det är bara att sätta henne vid Disney Channel, så är hennes dag fulländad! Så, vad händer då då. Jag är fortfarande lite kluven över vad jag ska ställa in TV:n på ikväll. Blir det inför Melodifestivalen, eller blir det Talang 2007? Jag har ju inte sett ett enda Melodifestival program i år, men den stora finalen är alltid rolig att se. Men Talang 2007, det kan ändå bli ganska intressant. (Trist att du inte kom med Challe, sök till Idol istället!)Men först, en stund i bastun med Modern och Fadern, sen en långpromenad!

Av K. - 13 april 2007 13:13

Det är så underbart väder! Snart ska jag sadla på mig skorna och gå ut på en promenad i solen! Idag skulle jag egentligen åkt till Väla med Linda, men hon fick förhinder, så jag försöker ta mig in på Väla imorgon innan jag går in på jobb. Måste inhandla lite på Systemet!Min kära mor skulle ju göra våfflor till mig häromdagen, men hon satte sig i soffan och somna istället. Så frågade jag henne idag om hon hade glömt våffelreceptet, så hon gick för att börja göra våfflor. Sätter i kontakten i uttaget, och POFF, det gick en propp. Attans, hon bytade proppen, provade sätta i kontakten igen. POFF! En propp till. Nähä, det blev inga våfflor. Vi behöver ett nytt våffeljärn! Men icke att mamma ville köra och köpa nytt våffeljärn idag, så nu sitter jag och sörjer för min mage inte fick några goda våfflor!Iallafall, vad händer då idag istället för Väla. Det blir en promenad, så långt har jag kommit. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, det går mycket bra på TV ikväll. Talang 2007, Inför Melodifestivalen och American Psycho för att bara nämna några!Oh, förresten, tack Challe för vykortet!Nä, solen lockar mig för mycket nu!Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards