Alla inlägg den 27 april 2007

Av K. - 27 april 2007 20:57

Nä, jag bestämde mig för att det inte blev någon HP ikväll, ska ju ut imorgon och handla en massa på söndag till Valborgs party, så jag har inte riktigt råd ikväll. Sånt är livet när man är en fattig studerande!

Så, vad blir det istället? Talang 2007 är slut, så det får kanske bli en film istället? Jag röstar nog för det faktiskt!

Av K. - 27 april 2007 19:46

Nu har vi äntligen fått bredbandet, men det vill inte fungera som jag vill i mitt rum! Så jag får vänta tills min bror har kollat på det.

Så, istället åker jag till HP och dricker cider!

Ciao!

Av K. - 27 april 2007 10:59

Idag blir det nog en väldigt slö dag känner jag! Skulle åkt till skolan, men orkade inte helt enkelt när jag vaknade! Så snart ska jag med mamma och handla, och sen ska jag förhoppningsvis få övningsköra!

Sen ska jag vara hemma och plugga en fruktansvärd massa. Får räkna matte hemma eftersom jag inte åker till skolan idag!

Så trist för Ida (och oss andra) att Jocke inte fick slippa lumpen! Det är sinnessjukt att han ska behöva vara där ända tills december när han vantrivs så mycket! Men vi ska ordna det, han ska komma ut!

Men det blir valborgsfest hos mig på måndag iallafall. Bastu och grilla, we like it!

Jag tror inte du planerade att jag skulle läsa det va? Too bad, nu vet jag vad du är!

Time for shower!

Av K. - 27 april 2007 00:12

It's not that we're not good together.
It's that we're not good apart.

Ovido - Quiz & Flashcards