Alla inlägg den 30 april 2007

Av K. - 30 april 2007 14:49

Nu har jag kopplat in Playstationet och jag har plockat undan lite i mitt rum. Funderar på vad jag mer kan göra inför ikväll. Egentligen inte mycket mer just nu. Ska skära upp salladen vid fem tiden, onödigt att göra det nu så den inte är lika saftig och god, tycker jag!

Ska bli ganska trevligt tycker jag ikväll. Är inte helt på topp just nu, funderar på att lägga mig och vila en halvtimme så jag kanske blir lite piggare.

En mamma och hennes dotter ~15 sitter och diskuterar dotterns prov.
Mamman: Så vilka var de tre vanligaste handelsvarorna nu då?
Dottern: Hm… Guld, silver och… (funderar ett tag) Muggar!
Mamman: Muggar?
Dottern: Ja.
Tystnad.
Mamman (börjar skratta): Du menar koppar?!
Dottern: Ja, vadå då? Muggar.

Så jävla bra!

Av K. - 30 april 2007 13:51

Då har det gått ett år sedan det var Valborg sist. Vilket betyder att det är dax igen!

Och denna gången blir det lite party här. Vi ska grilla och basta är det tänkt.

Jag har lagt flintasteken i marinad och blandat dipsåserna, och nu tänkte jag koppla in playstationet så vi kan sjunga karaoke ikväll!

Sen ska jag fixa fram lite säng saker för folk ska stanna här över natten. Super trevligt!

Nä, back to da shit!

Ovido - Quiz & Flashcards