Alla inlägg den 4 april 2007

Av K. - 4 april 2007 21:06

Ett test jag gjorde, hur het jag är: You're a terrible flirt, a sharp dresser, and a party animal.Of course, you're totally sizzling too. And for you, being hot just comes naturally.

Av K. - 4 april 2007 20:04

Då har man just kommit innanför dörren.

Har varit i skolan och sen träffat Ida, Åsa och Anders på Hamnpaveljongen. Det blev lite dricka och en hel del nötter (Anders betalade för 4 eller 5 omgångar nötter, tacktack)! Massvis av skratt och en del chockerande syner! Sen gick jag, Ida och Åsa till mAx och käkade. Vi har nu planer på att ha en liten helkväll tillsammans på fredag, vi tre tillsammans med Jocke och Anders! Tacos, bio och lite dricka hade vi tänkt! Yeah!

You're standing at the door
I'm falling to the floor
You look even better than you did before
I'm staring at my feet
Wondering if I can do this
It's been a while but I couldn't forget you

Just a little look has got me feeling things
Just a little taste has got me seeing things
Just a little touch has got me off the chains
Doing things that I don't want to


Do it like you do it to me (I'm burning up)
Do it like you do it to me (It's not enough)
Do it like you do it to me just (Open up)
Don't you know how much I want you?


We're sitting real close and I can feel your breath
I wanna touch your hand but I lay back
Cuz you know this thing could spiral in the night
I've changed my mind I'm ready for you this time

Just a little look has got me feeling things
Just a little taste has got me seeing things
Just a little touch has got me off the chains
Doing things that I don't want to


Do it like you do it to me (I'm burning up)
Do it like you do it to me (It's not enough)
Do it like you do it to me just (Open up)
Don't you know how much I want you?


We're sitting real close
I can feel your breath
I wanna touch your hand but
I lay back We're sitting real close
I can feel your breath
I wanna touch your hand
I cannot fight it off


Nelly Furtado - Do it

Av K. - 4 april 2007 14:18

Jag har just räknat ut att jag har gjort noll tal i matten. Min hjärnverksamhet har inte känt för att räkna ut logaritmer och "befolkningsförminskning-med-4%-om-året" uträkningar. Man har lust att svara "Räkna ut det själv", men jag tror inte att det är vad matten går ut på. Om en timme sitter jag iallafall på Hamnpaveljongen med en dricka i handen med mina vänner. Ska bli riktigt trevligt tycker jag!

Av K. - 4 april 2007 12:59

Nu har jag just ätit mig min lunch. Det blev kinamat idag, mums! Ska sätta mig på lektionen snart igen och vara lite flitig.Nu har jag iallafall lite planer för kvällen, ska med Ida, Åsa och Anders till Fyllekarusellen (Hamnpaveljongen) och dricka lite öl (eller cider blir det nog för mig) i eftermiddag. Ska bli mycket trevligt tycker jag!

Av K. - 4 april 2007 10:18

Just nu tar jag mig en paus från matten, har faktiskt varit väldigt duktig idag och gjort massor av tal! Efter skolan idag har jag inte mycket planerat för dagen faktiskt. Ska ta det lugnt, ta tag i mitt rum och städa (eller något). Vilken jobbig dröm jag hade inatt! Drömde att jag tog studenten, så istället för en såndär skylt man höll, hade alla paraplyer! Så trillade jag och mitt paraply gick isönder! Neeeej!Sååå löjlig du är, vad var det liksom? Börja gå baklänges när du såg mig för att slippa se mig i ögonen? Tror du inte att jag såg att det var du? Du är ett jävla as, du har förorsakat mig så mycket skada, och du går runt och tycker synd om dig själv. Det är över 2½ år sen det hände, jag har gått vidare, men du kan leva kvar om du vill. Stå upp för vad du har gjort och ta dig i kragen, för helvete.

Ovido - Quiz & Flashcards