Alla inlägg den 10 april 2007

Av K. - 10 april 2007 17:39

Nu har jag just ätit massor av middag, mamma ska snart ställa sig och göra våfflor. Det var ju våffeldagen för någon vecka sedan, och mamma har ännu inte gjort några våfflor! Men jag gnällde lite på henne, och hon lovade att hon skulle göra några ikväll. Nu har jag iallafall varit super duktig och äntligen fått städat mitt rum, nu ska jag bara byta sängkläder och få pappa att hjälpa mig att lyfta ut en fåtölj som jag inte får plats med (Någon som vill ha den?). Alla är så stolta över mig!

Av K. - 10 april 2007 16:13

Hello, I've waited here for you... Everlong.
Tonight, I've thrown myself into,
And out of the red, out of her head she sang.

Come down and waste away with me, down with me...
Slow how, you wanted it to be,
I'm over my head, out of her head she sang.

And I wonder when I sing along with you,
If everything could ever feel this real forever.
If anything could ever be this good again,
The only thing I'll ever ask of you.
You gotta promise not to stop when I say when.
She sang.

Breathe out, so I can breathe you in,
Hold you in, and now, I know you've always been
Out of your head, out of my head I sang.

And I wonder when I sing along with you,
If everything could ever feel this real forever,
If anything could ever be this good again.
The only thing I'll ever ask of you,
You gotta promise not to stop when I say when.
She sang.

And I wonder,
If everything could ever feel this real forever,
If anything could ever be this good again.
The only thing I'll ever ask of you,
You gotta promise not to stop when I say when.


Foo Fighters - Everlong.

Av K. - 10 april 2007 16:00

Så fantastiskt skönt det var, att jag bestämde mig och tog saken i mina händer och gjorde det jag skulle ha gjort för länge sen. Jag vill iallafall ha tillbaka min scarfs!

Av K. - 10 april 2007 10:27

Det är lika spännande varje gång att komma till skolan, och upptäcka att man visst inte har någon lektion! Läraren berättade för oss förra veckan att hon skulle på semester denna veckan, men att vi ändå kunde komma hit om vi behövde hjälp, för vi kunde kanske hjälpa varandra. Super bra tyckte alla, så jag kom hit, men där var låst och släckt in till dom salarna vi är i. Nähä, då var det visst ingen matte. Så jag sitter just nu och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka hem igen. Man gör ingen större nytta här tycker jag. Jag och Linda in a nutshell."Vet du var där står på instrumentbrädan på min buss? Autobin Laden. Fattar du?! Min buss är tagen av terrorister!!" - Ett mess jag fick från Linda."Screw you, I'm gonna get laid" - Jag messar Linda.

Ovido - Quiz & Flashcards