Alla inlägg den 7 april 2007

Av K. - 7 april 2007 19:49

Vi ses i vimlet med varsen drink i handen! Yeah!Glad Påsk!

Av K. - 7 april 2007 16:13

Ajjemen, ikväll blir det party med Lille-Johanna och hennes vänner! Yeah!Innan vad jag på Väla med modern min, och hon köpte min bordsskiva och min skrivbordsstol till mig! TACK! Så just nu är där en förbannad röra på mitt rum, men det börjar bli ordning där inne nu. Dock fick vi gäster (Hela tjocka släkten) just när vi pysslade ihop mitt gamla skrivbord i mammas målarrum, så det är inte riktigt färdigt än. Men snart så blir det kalasfint därinne!Nä, dax att fixa!Ciao!

Av K. - 7 april 2007 10:04

Okej, nu har jag varit vaken i 1½ timme, katten ligger och värmer sig i mitt knä och solen lyser in genom fönstret. Det blev en skön natts sömn, trots mina små sammanbrott igår kväll när jag kommit hem från bion. Frestelsen var för stor helt enkelt, men det var skönt att få det ur systemet, och försteåelsen mellan oss är på samma nivå. Igår var jag på bio med mina vänner Ida, Åsa och Jocke. Anders hade glömt bort oss, men vad gör det, det blev bara mer mat till oss! Vi tog bussen bort till bion, efter en hel del sjungandes på countrylåtar och försök till att dansa squaredanse, men Jocke tyckte mest det såg ut som kycklingdansen. Vi kom tillslut till bion iallafall, och han vi köpte popcorn av trodde vi var höga för vi var så glada. På livet svarade jag och svansade därifrån. Filmen var ganska dålig faktiskt, bjöd inte på så många skratt som jag hade hoppats på. Men dock står frågan kvar, vart hade mitt och Idas armstöd tagit vägen?! Men det löste sig, det blev ju en jätte bra plats att sätta drickan på!Idag ska jag iallafall äta lite påskmiddag. Resten av familjen ska droppa in under dagen och det ska bjudas på påskägg. Mamma hade köpt kläder och andra saker till dom små påskäggen. Mina syskonbarn är ju inte så gamla så de får inte äta godis. Sen ikväll vet jag inte vad som händer riktigt än. Min första kärlek ville gärna att jag skulle komma ut på stan, men jag har ingen att gå ut med direkt, så jag vet ännu inte vad som händer. Dock hade det varit skönt att bara sitta framför TV:n och se på film. "Dagboken" går ju ikväll, en riktigt bra snyftarfilm. Har ni inte sett den, så se den!Nu ropar Mor min, det blir en runda till Väla nu visst!"Tjejer, ni vet om att det inte är bra att vara höga" - Biokillen."Va? Nu fattar jag inte? Ska ni båda ha stora popcorn? Eller, storleken har kanske betydelse?" - Biokillen. "Word" - Killen bakom oss i kön till Biokillens kommentar.

Ovido - Quiz & Flashcards