Alla inlägg den 26 april 2007

Av K. - 26 april 2007 18:08

Då har jag varit hemma ett antal timmar. Har hunnit vara på skolan och varit väldigt flitig, sen åkte jag till körskolan och pratade lite med dom, och sen åkte jag raka vägen hem och satte mig och pluggade! Tog mig en välförtjänt paus, men ska snart sätta mig med det igen. Ska ju vara klar med matten snart! Måste lägga på ett extra kål så jag har tid att repetera också!

Vad händer mer. Modern min ska ha kurs ikväll, tjoho! (Eller nått....)

Sen är det helg igen! Underbart! Och det ska vara mer eller mindre sommarväder! We like it, a lot!

Oh, du tragiska människa. Dra något gammalt över dig!

Av K. - 26 april 2007 09:04

Då är man i skolan igen och har matte. Men jag har så svårt att koncentrera mig innan nio, så jag gick och tog mig en paus och en kopp kaffe, så snart är nog mina hjärnceller på gång igen! Får vi hoppas iallafall...!

Efter skolan ska jag till körskolan, ska prata lite med dom, kanske göra något dataprov och sen hem och förbereda en grej som jag ska göra på måndag. Ska ha lite datorutbildning med en av mammas vänninor. Har bara tid för det idag och imorgon. Lördag och söndag är det jobb och lite utgång som gäller!

Jag känner mig mer redo än någonsinn, men samtidigt är jag så fruktansvärt rädd för att vi ska gå i samma spår som vi gjorde innan. Vi tar det one step at a time.

Ovido - Quiz & Flashcards