Alla inlägg den 5 april 2007

U2

Av K. - 5 april 2007 16:26

Min kära broder kom just till oss, han hade med sig en U2 skiva som han gav till mig. Ett live album från deras spelning i Sidney 1993. Oooj, vad bra den är! Får gåshud hela tiden! U2, kom tillbaka till Sverige! Eller man kanske ser dom live i Sidney om dom tar sig dit? Hell yeah!

Av K. - 5 april 2007 13:23

Ajjemensan, jag gjorde mig en chokladmilkshake när jag kom hem. Den slank lätt ner i magen! Nu tänkte jag iallafall sätta mig med matten. Ska beräkna en massa halveringstider med plutonium och grejer. Låter avancerat, men det är "inte så svårt", egentligen.

Av K. - 5 april 2007 10:59

Slut på matten, och nu långhelg!Screw you guys, I'm going home!

Av K. - 5 april 2007 09:29

Ingen bra insipiration idag för min rubrik!Just nu har jag mattelektion, fast har tagit mig en kort paus från den, har faktiskt suttit och gjort massvis med tal nu i 1½ timme! Har 1½ timme kvar att göra desto fler tal! Snart dax för delprov tror jag. Oh... my... God!Känner mig faktiskt ovanligt säker på matten, jag har aldrig räknat så här mycket under min livstid, go for it!Känner att jag kommer att ha väldigt trevligt imorgon med mina vänner med vår taco-/biokväll! Hoppas dock på en utgång på lördag trots att Åsa inte kan följa med. Är på fantastiskt gott humör denna helgen känner jag! Don't destroy it!

Ovido - Quiz & Flashcards