Alla inlägg den 22 april 2007

Av K. - 22 april 2007 13:00

Jag måste stå ut några timmar till innan jag får min bakfylle mat. Herr Wall ringde nyss och sa att han inte vågade köra än. What to do, what to do? En banan kanske? NEJ URSCH! SKRÄPMAT, I WANT IT NOW!

Av K. - 22 april 2007 12:12

Vilken underbart rolig kväll jag hade igår! Hade riktigt trevligt hos Ida och Jocke innan vi allihopa åkte till HP (Där jag träffade min kusin som jag inte träffat på säkert 10 år, jag kände verkligen inte igen dig! Inte min mening att säga "Hur fan känner du mig?") och Tivoli! Inne på Tivoli dansade vi hela natten lång! När Challe, Jocke och herr Wall hade gått för att äta nattamat fortsatte jag och Ida att sjunga och dansa inne på Schlagerbaren, och oj vad bra låtar dom spelade! Vi lekte cowboy till Rednex, schlagerstjärnor till Cara Mia, svenska superstjärnor till Sommartider, ja gud vad vi sjöng och dansade långt in på småtimmarna! Jag och Ida rockar alltid fett inne på Schlagerbaren!

När vi varit dansat och fått tillräckligt ont i fötterna gick vi tillsammans med Jocke och Simon, när de kommit tillbaka, för att vi skulle få vår del av nattamaten. Vi trippade i våra skor som om vi hade lånat våra mammors allt för stora klackskor så ont som vi hade. Men oj, vad god maten var! Ida till och med tryckte i sig den biten av min mat som jag inte orkade. Klockan 5 damp man ner i sängen, och jag sov som ett barn fram till klockan 11.

, vad händer idag då? Herr Wall ringer nog snart mig, så ska han komma hit och hämta sina saker, sen blir det som vanligt på söndagar, bakfyllemat på mAx. We love it!

Ja, just det. Herrejesus så löjlig du var då! Challe berättade för mig att du sagt till henne att du skulle göra mig avundsjuk för att jag tydligen "spelar ett spel". Låt mig säga en sak: HA-HA-HA! Sånt funkar inte på mig. Så har du mage och messar mig sen när du upptäckte att jag gått och att din plan inte fungerade, där du skrivit att du ville pussas med mig. Too bad kiddo!

Ida, det är du och jag som äger dansgolvet! Man har aldrig en tråkig utekväll med dig! Längtar redan tills nästa utekväll!

Ovido - Quiz & Flashcards