Alla inlägg under mars 2007

Av K. - 27 mars 2007 22:09

Jag trodde att jag skulle komma hem från skolan, få sitta i solskenet och göra lite läxor, men icke. Mitt älskade jobb ringde mig och frågade om jag kunde komma in och jobba. "Okej då!". Jag behöver ju pengarna, dessutom fick jag jobba med CC och Lene! Så länge sen man träffade dom! Det vart iallafall massor att göra, men jag klarade mig galant själv i köket tyckte jag själv! Ända tills CC kom och vi pratade kärleks "problem" så gick allt åt skogen! (Kom igen bruden, han är ju Mc'Steamy!)Och imorgon ska jag fika med Ida efter skolan. Sen ska jag träffa Gos en sväng på kvällen. Ska bli en finfin dag känner jag imorgon! Om det blir fint väder så att säga!Men det bestämmer jag att det blir! Vill vara på minst lika bra humör igen som jag var idag! Tjoho!

Av K. - 27 mars 2007 13:04
Av K. - 27 mars 2007 12:32

Jag har just haft lunch i solskenet. Jag satt på en bänk med en liten låda pasta och solen strålade på mig och gav mig värme i hela kroppen! Total lycka!Så just nu sitter jag här, har några minuter kvar på min lunch innan det är dax för matte och skvaller. Har bara idag och imorgon med Challe, sen åker hon till Spain! Får inte träffa henne på 3 hela veckor! Hur ska jag klara mig?!"Zlatan! Zlatan!" - En uteliggare på bänken bredvid mig drömde nog om fotboll.

Av K. - 27 mars 2007 10:33

Det är underbart fantastiskt fint väder idag! Jag är på strålande humör och jag är förkyld! Det kan inte bli bättre!En ny vårpromenad när jag kommit hem? Eller ska man åka ut till Väla och köpa sig en vårjacka? Fick 200:- i presentcheck på Väla av mamma (Hon hade fått det av några på hennes jobb, och hon är aldrig på Väla, tacktack!), så nu har jag 500:- i presentcheck att handla för. Blir det en jacka, eller en väst?Eller ska man kanske till Friskis och skaffa sig ett nytt träningskort? Mitt träningskort på Nautilus har trots allt gått ut och det är billigare på Friskis, är en fattig student numer ju!Yeah, matte, tjoho!

Av K. - 26 mars 2007 23:25

Säg inte Hejdå, ditt jävla as.

Av K. - 26 mars 2007 21:59

(J) Rökt en cigarett
(N) Rökt en cigarr
(J) Varit full
(J) Hånglat med någon av samma kön
(J) Varit kär
(J) Blivit dumpad
(J) Dumpat någon
(N) Fått sparken
(J) Rymt hemifrån (Jag var 4 år och rymde till min granne över natten)
(J) Haft känslor för någon som inte känt samma sak
(N) Blivit arresterad
(J) Hånglat med en främling
(N) Gått på en blinddejt
(J) Ljugit för en kompis
(N) Varit kär i en lärare
(J) Skolkat
(N) Legat med en medarbetare
(N) Sett någon dö
(J) Varit kär i en av mina internetkompisar
(N) Varit i Kanada
(N) Varit i Mexiko
(J) Flygit
(N) Spytt i en bar
(N) Sett en del av mig själv brinna
(J) Ätit sushi
(N) Åkt snowboard
(N) Crowdsurfat under en konsert
(J) Varit i ett våldsamt förhållande
(N) Tagit smärtstillande
(J) Älskar eller saknar någon just nu
(J) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(J) Gjort en snöängel
(N) Haft ett te-party
(J) Byggt ett sandslott
(J) Hoppat i en vattenpöl
(J) Lekt utklädd
(J) Hoppat i en lövhög
(J) Åkt släde
(J) Fuskat när jag spelat spel
(J) Varit ensam
(J) Somnat i skolan/på jobbet
(N) Använt ett falskt id
(J) Tittat på en solnedgång
(N) Varit med i en jordbävning
(J) Rört en orm
(J) Sovit under stjärnorna
(J) Blivit kittlad
(N) Blivit rånad
(J) Blivit missförstådd
(J) Tagit hand om ett råddjur/get
(J) Vunnit en tävling
(J) Gått mot rött
(N) Blivit avstängd från skolan
(J) Varit i en bilolycka
(J) Haft kramp
(J) Känt mig som en utstött
(J) Ätit ett helt glasspaket på en natt
(J) Dansat i månljus
(J) Hatat mitt utseende
(J) Varit vittne till ett brott
(J) Ifrågasatt mitt hjärta
(N) Varit besatt av post-it lappar
(J) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(J) Varit vilse
(J) Varit på andra sidan landet
(J) Simmat i havet
(J) Känt som om jag håller på att dö
(J) Gråtit mig själv till sömns
(J) Lekt polis och rånare
(J) Sjungit kareoke
(J) Betalat för mat med bara mynt
(J) Gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(J) Busringt
(J) Fångat en snöflinga på tungan
(J) Dansat i regn
(N) Skrivit ett brev till tomten
(J) Tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(J) Blåst bubblor
(J) Gjort upp eld på en strand
(N) Förstört en fest
(J) Åkt rullskridskor
(N) Fått en önskan uppfylld
(J) Haft sex med en apa (Jag har tyckt att personen varit en apa)
(J) Burit pärlor
(N) Hoppat från en bro
(N) Ätit hund/katt-mat
(J) Sagt till en främling att du älskar honom/henne (På fyllan)
(J) Kysst en spegel
(J) Sjungit i duschen
(N) Burit en svart klänning
(J) Drömt att jag gift mig med någon
(J) Limmat fast min hand i något
(N) Fastnat med tungan i metall
(N) Kysst en fisk
(N) Varit en cheerleader
(J) Suttit på ett tak
(J) Skrikit så att jag inte fått luft
(N) Byggt en kärra
(J) Pratat i telefon i mer än sex timmar
(J) Stannat uppe hela natten
(N) Inte duschat på en vecka
(J) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(J) Klättrat i träd
(J) Haft en träkoja
(J) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(J) Tror på spöken
(N) Burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(J) Spelat kyckling
(J) Blivit puttad i en pool med kläderna på
(J) Blivit tillsagd av en främling att du är het
(N) Brutit ett ben
(N) Fångat en fisk och sen ätit den
(J) Fångat en fjäril
(J) Skrattat så mycket att jag grät
(J) Gråtit så mycket att jag skrattade
(N) Fuskat på ett prov
(N) Haft en Britney Spears-skiva
(J) Glömt någons namn
(J) Sovit naken
(N) Svimmat
(J) Gråtit på tunnelbanan (På ett vanligt tåg iallafall)
(N) Snattat
(J) Pratat med en främling i mer än fem minuter
(N) Gett en uteliggare mer än 50 kronor
(N) Spottat på någon jag ogillat
(N) Hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(N) Varit otrogen
(J) Varit svartsjuk
(J) Hag kan skriva utan att titta på tangenterna

Av K. - 26 mars 2007 21:53

Nu är jag ännu närmre Australien, mina föräldrar sponsrar mig med 10000:- i fickpengar. Hell yeah! Australia, here I come!"Jag hatar att dejta musiker" - Amalia"Dom har så jävla stort ego, precis som fotbollsspelare" - Jag

Av K. - 26 mars 2007 20:24

Nu har jag just kommit hem från min brors sambos barns musikal, och vilken föreställning det blev! De sjöng allt ifrån Varmkorv boogie, Beatles, Madonna till Lordi. De visslade (eller försökte) till Per Gessle, de gjorde moonwalk (försökte) till Michael Jackson, de spelade gitarr och dansade bugg! Vackert var det, och mormor grät av lycka! Sen bjöds det på kaffe, saft och bullar och lotteri. Vårt bord fick 1 vinst, och där var ett bord där en kille hade köpt 10 lotter, han vann på allt. Vi tror att det var riggat.Ååh, Åsa, du har så rätt i allt du skrev i ditt mejl. Kom hem till Sverige igen!"Så om det är siffran 4 och 8 bredvid varandra. Vad blir det då?" - En lärare till en elev under lotteriet. "47!" - Svarade eleven stolt.

Ovido - Quiz & Flashcards