Alla inlägg under mars 2007

Av K. - 19 mars 2007 22:05

Jag har satt mig i skiten, så jävla hårt. Varför ska allting vara så fruktansvärt komplicerat? Varför vet jag inte vad jag själv vill? Varför vet inte andra vad dom vill? Varför kan jag inte säga ja? Eller nej?Fan också!

Av K. - 19 mars 2007 19:11

Idag har det haglat en massa igen. Vad är det med det skånska vårvädret? Vill ju ha sol! Jag vill gå på fler vårpromenader! Men jag har haft en underbart skön dag ändå. Var på Väla och letade efter en vårjacka, det slutade med en trip in till IKEA och några nya galgar och såna lådor man kan lägga i lådor, så det blir bättre organiserat, ni förstår vad jag menar. Imorgon är det skola som gäller. Ska ha småföretagande och Matte, en hyvens dag med andra ord. Ska försöka få med mig pappa ut på IKEA sen så han kan köra hem min bordsskiva till mitt skrivbord och min skrivbordsstol! Ska säkert bli super bra. Dagens favoritlåt: Johnny Cash - God is gonna cut you down.

Av K. - 18 mars 2007 16:55

Igår spelade jag TV-spel med herr Wall, vi hade mycket trevligt! Vi åt mat och krängde godis och chips, men sen jag blev helt okontaktbar och deckade i hans knä klockan 20. Sov till klockan 23, sen bad jag om ursäkt för jag somnade, men herr Wall sa att det var okej, han fick ju spela TV-spel och han vet att när jag är sjuk så kan jag vara på strålande humör i ena sekunden, nästa sekund försvinner jag från världen. Men jag gick iallafall och la mig, och herr Wall fortsatte spela. Jisses vad det haglade innan! Jobbade så när jag stod och pratade med några gäster, tjoho, det bara öste ner och man hörde inte vad man själv sa! Total kaos! Men vad hör inte till det skånska vädret?Nä, om jag ska ta mig en dusch så jag blir människa igen! Lene till mig på jobbet idag: Karro, du är nog den gladaste människan jag har träffat.

Av K. - 17 mars 2007 16:22

I förmiddags skulle jag ha fikat med Herr Wall, men tyvärr blev det ändringar i planerna för mig. Syrran behövde barnpassning, så då fick man hoppa in. Passade systersonen en stund, sen åkte vi ut till IKEA, och där inhandlade jag ett nytt skrivbord! Yeah! Sen hem igen, ännu mer barnpassning, och sen hem till mig. Och nu sitter jag här, väntar på att tiden ska gå så Herr Wall kommer hit med käk och TV-spel. Mat, gott, TV-spel, roligt!Nä, om jag ska ta och pyssla ihop mitt skrivbord, eller, benen iallafall, måste köpa till en bordskiva också! Snabbt fixat!

Av K. - 16 mars 2007 13:54

Ungefär det enda jag låter idag är, snörvel, snörvel. Näsan rinner och jag nyser varannan minut. Kan ha varit därför jag har varit så fruktansvärt trött den senaste tiden?!Har just skickat in några sommarjobb-ansökningar, hoppas det blir napp någonstans!Nu ska jag iallafall slänga mig i soffan och se på en dålig film eller nått!Hoppas att det blir av nu så det inte bara förblir snack!

Av K. - 16 mars 2007 07:52

Pang sa det igår, och jag blev förkyld. Idag när jag vaknade kunde jag knappt andas, men icke sa nicke att jag skulle ligga kvar i sängen och sova. Man är väl inte klen heller? Det blev omedelbums upp och duscha för att åka till skolan! Så nu sitter jag här, allmänt sjuk, men halvpigg ändå!Idag har jag Småföretagande och Matte, slutar igen klockan halv tolv. Hade tänkt ta mig ut till Väla egentligen och köpt mig en ny vårjacka, men jag tar det imorgon efter jag fikat med herr Wall. När jag kommit hem så ska jag direkt ta av mig linserna och slänga mig i soffan och sätta igång en dålig film så jag slipper tänka så mycket på handlingen. Kränga lite godis också kanske? Mumma.

Av K. - 15 mars 2007 20:57

Oh no, nu börjar jag nog bli sjuk. När jag satte mig på tåget efter jag tränat, kände jag direkt huvudvärken, tyngden på ögonen och hur min näsa började rinna. Neej, snälla, inte nu!Ska snart lägga mig och sova tänkte jag. Så fruktansvärt trött, dessutom ska jag upp tidigt imorgon, me not orkisch!

Av K. - 15 mars 2007 13:52

Det är så underbart med vår! Jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen. Solen skiner och allting känns underbart. Snart ska jag åka in till la stada och träna är det tänkt. Ska man förnya sitt träningskort? Det känns som om jag borde det. Sommaren närmar sig med stormsteg, och jag har lite kvar att bli av med!Det kommer att ordna sig.

Ovido - Quiz & Flashcards