Direktlänk till inlägg 29 april 2007

This weekend.

Av K. - 29 april 2007 20:11

Så, vad har hänt sedan sist jag skrev?

Igår gick jag upp, fixade med bredbandet, och nu fungerar det äntligen på mitt rum. Sen åkte jag direkt till jobbet, jobbade halva dagen, sen kom hem och vi åt middag och gjorde vid oss för utgång med hans arbetskamrat V och hans tjej A. Vi kom dit, och de stod och spelade kubb med ett annat par, och gick vi allihopa in och de lagade middag. Sen bjöds det på en hel del sprit, blev nog lite för mycket för V, herr Wall och mig.
Sen gick vi ner till Tivoli (Michael Jackson rocks!) och fick stämpel, gick bort till HP men där var dött, så istället gick vi till Telegrafen och spelade dart. Jag var sämst, vilket kan bero på att jag inte tittade när jag kastade, och V vann för han tröttnade och gick fram och tryckte i pilarna istället för att kasta dom. Men A var riktigt duktig! Hon fick två av tre pilar i mitten av tavlan på en och samma runda! Härligt!
Snart ville jag och Challe bort och skaka rumpan, så vi gick tillbaka till Tivoli, och skakade en massa rumpa och sjöng höjljutt! We like it!

Och V, det blir fler "dejter"!

Så nu kan jag lita på dig då? Trots allt hade vi grymt roligt....

Sen kom vi hem vid fem tiden, och jag hoppade direkt i sängen. Herr Wall höll på att somna på toaletten, så jag fick gå dit och rycka lite i honom.

Sen skulle jag gå upp och jobba klockan 12 på söndagen. Men jag vaknar av ett samtal, och dom frågar om jag vill stanna hemma istället. Yes please!
Så vad skulle man då göra istället? Det blev att vi åt frukost och sen satte oss i solen och pratade musik och tyckte synd om en humla som inte kunde flyga!
Sen åkte vi till City Gross och handlade saker för imorgon, och sen lämnade herr Wall av mig hos mig.

Idag konfirmerades min kusin, grattis grattis!

Nu ska jag snart ringa ett samtal för att planera för morgondagen. Ska ha datorutbildning med en pensionär. Blir säkert bra!

Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 6 augusti 2008 09:13

Ni hittar mig och mina tankar på blogspot.com

Av K. - 6 mars 2008 00:36

I miss you.

Av K. - 30 oktober 2007 13:21

Mina vanner, jag ar i Australien, sa jag har inte riktigt tid att uppdatera er om mitt liv har. Saknar ni mig, lika mycket som jag saknar er, finns jag pa resedagboken.se under alias Karolfin!Pa aterseende!Ciao!...

Av K. - 18 oktober 2007 21:34

Sitter just nu och ser på när herr Wall tränar. Han har lånat min yogamatta att göra sina övningar på. Han pustar och stonkar, mer än när han.... Ehm... Iallafall...!Var just och åt på Teaterkatten med herr Wall och hans föräldrar. Gud give mig frid,...

Av K. - 18 oktober 2007 16:55

Nu ska jag iväg och äta middag med herr Wall och hans föräldrar på Teaterkatten. I'll talk to you later. ...

Ovido - Quiz & Flashcards