Alla inlägg under februari 2007

Av K. - 14 februari 2007 08:43

Det är så dom kallar dagen idag. Ska inte firas för min del, eller, herr Wall ville väldigt gärna ses idag, så han var välkommen hem till mig. Får se hur det går...

Då blir det nog utgång i helgen iallafall, fast jag inte planerat det. Challe ville gärna att vi skulle ut på lördag, och så blev det! Först blir det bio på fredag med jobbet, så vill dom dra ut därefter, men jag lägger nog dom pengarna på lördag istället, är ju fattig student numer! Fast jag fick en väldigt fin lön denna månaden! I like!

Men jag hade tänkt försöka spara de mesta av mina pengar nu, vill åka till Afrika som volontär på ett barnhem. Hoppas att det går vägen bara. Så då kanske det blir Ghana i ett halvår för mig inom snar framtid?

Du må vara min drog och väldigt giftig, men jag tycker om att bli hög.

...

Av K. - 13 februari 2007 16:46

Just another priceless work of art in his gallery.

Av K. - 13 februari 2007 09:39

Julen är över, bitch.

Jag var på avvärjning och jag trodde att jag skulle klara av det denna gången, men du är som en jävla drog som jag gång på gång faller tillbaka till, även fast jag vet att du inte är bra för mig.

Sammabrott närmar sig.

Crap.

Av K. - 12 februari 2007 17:25

Nu har jag just kommit hem från barnpassningen. Min systerson är så söt! Skulle lära honom att jag var moster, men så när jag pekade på mig pekade jag vid halsen, så nu tror han att mitt halsband heter moster...

Iallafall...!

Kom på två saker som jag nog gjort fel på provet, eller, det är inga stora fel, men det var några saker som hon sa att vi måste skriva för att det ska bli rätt. Men hon är nog inte så hård... Får jag hoppas! Vill ha MVG i min kurs!

Har faktiskt inte så värst mycket mer att säga idag!

I can teach you a thing or two, yeah, oh yeah! (Har den låten på huvudet!!)

Av K. - 12 februari 2007 09:04

Det är alldeles för tidigt att ha prov 7.50 Fick gå upp halv sex för att ta ett tidigare tåg, ifall det jag skulle tagit skulle vara inställt (eftersom det tåget typ alltid är inställt annars). Uuursch! Men provet gick ändå väldigt bra känns det som. Gav bra svar på allt tyckte jag själv!

Idag ska jag ha en lektion till, sen ska systern min hämta mig så ska jag följa med henne när hon ska klippa sig, hon behöver barnvakt nämligen! Så ska jag passa på att boka klipptid, mitt hår börjar bli ganska risigt. But what to do with the hair? Jag vet inte om jag ska låta det växa igen, eller om jag ska säga som jag brukar, "Gör vad ni vill". Det brukar ju bli bra då! Men vi får la se!
Efter det blir det hem och vila lite, göra matte och sen iväg på en hemlig aktivitet... ;)

Bilden på Gozzip blev nästan riktigt bra på oss Linda! Yeah!

Av K. - 11 februari 2007 12:24

Igår var det ju utgång med Linda, och vi blev lite lätt överförfriskade hos mig, men oj vad roligt vi hade! Vi dansade, tramsade och "Bom-shaka-lackade" (internt skämt) i mitt rum i flera timmar! På tåget in till stan mötte jag min ungdomskärlek! Haha, så roligt det var, "Fan Karro vad snygg du är!". Tråkigt att du ska till Kosovo nu i ett år! Men du kommer ihåg löftet hoppas jag! :)Iallafall, Sen begav vi oss till Tivoli där vi skulle möta Challe, men hon ringde och sa att hon inte mådde bra (personalfest, do I need to say more?), så vi gick in på Tivoli ändå och dansade halva natten lång!Sen åkte jag och Linda hem till Linda, och vi la oss i sängen och pratade en massa trams. Men snart insåg vi att vi behövde sova för vi skulle upp tidigt på morgonen. Hon skulle till sin häst och jag skulle hem och plugga. På morgonen var vi båda riktigt slitna, vad hade egentligen hänt igår?! Men vi ska göra om det igen!Nu ska jag bara skriva klart mitt veckobrev till Mrs. P, sen tänker jag tappa upp ett bad och bara mysa och kanske sova en blund. Sen ska jag sätta mig vid mitt skrivbord och läsa Rättskunskap, Jippie!

Av K. - 10 februari 2007 18:10

Det gjorde ont igår, men det var bäst för oss båda.Men ikväll är det utgång med Linda och Challe! Ska bli så roligt! Snart kommer Linda hit, och jag har bunkrat upp med chips och spray till oss ;) Sen blir det att skaka rumpan på Tivoli, hela natten lång!Det kan bli hett! :)

Av K. - 9 februari 2007 17:27

Yes my friend, idag är det fredag. Min moder och fader ska på invigningsfest ikväll för min faders företag. Blir säkert super trevligt!Hannah mä H vad sjuk idag, så mycket tråkigare det var att ha matte då!Har inte så mycket att säga faktiskt ikväll! Ska snart ställa mig och laga mat. Gott gott, vet ännu inte vad det blir faktiskt. Får se vad kyl och frys har att erbjuda!MUMS!

Ovido - Quiz & Flashcards