Alla inlägg under april 2007

Av K. - 3 april 2007 18:26

Du tror att du har mig i dina händer, men där har du fel. Jag vet att jag är stark nog att gå vidare. Jag vet att jag är värd så mycket mer än dig, du förtjänar inte en som mig. Jag har slösat så mycket tid, så mycket tårar på dig. Men du är inte värd det. Inte nu längre. Du har sagt så mycket, och jag var dum nog som trodde på allt du sa. Trodde vi var vänner iallafall, men inte ens det är jag för dig. Vi hade kunnat ha det bra, jag hade kunnat fylla hela dig med kärlek, du kommer snart inse vad det är du har missat. Det är du som har förlorat mig, inte jag som har förlorat en nolla som dig.Nu ska jag gå med ansiktet högt, solen ska skina i mitt ansikte och visa mitt rätta jag. Jag ska bli lycklig nu.

Av K. - 3 april 2007 16:50

Nu har jag just satt foten in i huset efter att ha varit i skolan. Pratade med min lärare i Småföretagande, och på provet jag gjorde igår fick jag 24/28 rätt! Tjoho! Fast det ger mig ändå bara VG i hela kursen, hon sa att det var ett superstarkt VG, men inte riktigt MVG. Gaah!Men iallafall. Har lite planer nu för veckan. Ska på reggaekväll med Amalia på torsdag, ska bli super roligt! Tung-gunga, yeah! Ska kanske ta en fika med "min första kärlek" från när jag var yngre. Vi träffades ju i lördags, och vi tyckte att det var alldeles för länge sen sist, så då blir det nog en fika med honom. Annars har jag inte så mycket att rapportera just nu. Ska vara duktig och sätta mig med matten nu, och tro det eller ej, jag är en hejare på logaritmer! Just nu iallafall.

Av K. - 3 april 2007 15:16

Awemawe, awemawe, awemawe, aaawiiiiihihiiii. Den låten kommer att väcka minnen framöver!Just nu sitter jag och väntar på att få veta hur det gick igår på mitt prov i Småföretagande. Jag hoppas på att det gick riktigt ordentligt bra!

Av K. - 3 april 2007 11:54

Nu ska jag och käka lunch med Amalia! Vet inte riktigt vad det blir för något, men gott blir det säkert!Matten vill inte fungera idag, facit stämmer inte med mina uträkningar, det måste vara fel på det. Ska försöka mig på det igen efter lunchen, kom igen, you can do it!Where the lions sleep tonight... Aaah weeeeieeiieee awambawe!I likey!

Av K. - 3 april 2007 11:34

Ett test jag gjorde, vad killar tycker om mig:You're the type of girl guys brag about knowing.That's because you're cool, funny, and laid back.You're smart enough to know how to be one of the guys,but flirty enough to know how to make them all want you.

Av K. - 2 april 2007 20:08

Måndag kvällar är nog det tråkigaste som finns. Det går ingenting på TV, och man har ingen lust att veta att det är massor med dagar kvar till helg. Dock är det kort vecka denna veckan, det är ju röd dag på fredag!Imorgon är det skola som gäller. Ska ha matte hela dagen, dock ingen Challe i skolan, hon är ju i Spain! Vem ska man skvallra med?!Varför denna abstinens? Varför detta beroende?Ut ur systemet!

Av K. - 2 april 2007 17:34

Jag får inte göra det, oavsett hur lockad jag än är. Jag får inte falla tillbaka in i fällan. Jag måste vara stark denna gången. Låt bli, låt bli. Jag klarar det, denna gången måste jag göra det. Varför kan jag bara inte radera? Det går inte, jag är paralyserad.

Av K. - 2 april 2007 17:05

Sen jag skrev sist, har jag hunnit baka mig en massa chokladmuffins, tagit ett bubbelbad och sovit en liten sväng!Har tryckt i mig ungefär 4 muffins, och ska nog ut och gå en sväng snart tänkte jag. Jag har inte haft något vårrus idag med vädret, men jag måste ju ut och gå när det är solsken! Kanske ska ta mig en muffin till på vägen? Mumma!

Ovido - Quiz & Flashcards